THE WET BRUSH PRO Četka za kosu



Češljanje kose lošom četkom može uništiti sav naš trud oko nege. Kosu češljamo makar 2 puta dnevno, a dovoljno je da samo prilikom jednog češljanja lošom četkom koja čupa i nije nežna prema kosi, iskidamo dlaku. Jasno nam je svima da dlaka kada se pokida nema nazad, ne možemo je zalepiti, a konstantno krzanje dlake na ovaj način dovešće do istanjenih krajeva što potpuno kvari izgled kose.

Moja kosa je jako tanka, svilenkasta i samim tim se lako mrsi, toliko da sam nekoliko puta u periodu odrastanja morala makazama da ošišam umršeno klupko. Uz dobru negu i dobru četku dovela sam kosu u takvo stanje da četka po njoj lako klizi, bez mnogo zapinjanja, bila mokra ili suva, i zaista nemam nikakvih problema sa mršenjem. Jedini period kada mi se kosa mrsi i to samo u jednom delu,
u donjem delu glave, uz vrat, je zimi, da li od kaputa/šala, mislim da nikada neću otkriti. Međutim, i tada je na kraju dana lako raščešljam, zahvaljajući dobrim četkama i nezi.

Pre nekoliko godina sam testirala Tangle Teezer Compact Styler četku, koja je malo drugačija od ove, ali im je zajedničko što obe mogu raščešljati i mokru i suvu kosu, kao i da to rade nežno, bez kidanja dlake. Tangle Teezer četkom sam oduševljena, i dan danas je kao nova i nosim je svuda sa sobom. Kroz ceo tekst ću ove dve četke porediti, kako bi vam bilo lakše da procenite koja je bolje rešenje za vas, ako se dvoumite.


THE Wet Brush Pro četka je najnovija ekskluzivna verzija njihovih četki koja postoji u nekoliko različitih boja. Izgleda kao obična četka, ali za njih kažu da su najbolje četke ikad proizvedene, koje su dovoljno čvrste da raspetljaju umršenu kosu, i dovoljno nežne da glatko klize i ne čupaju. The Wet Brush ima veću površinu, duže iglice i kuglice na vrhu koje masiraju kožu glave što podstiče cirkulaciju, a same iglice su nešto ređe raspoređene u odnosu na Tangle Teezer. Žene koje me prate su delile sa mnom utiske, pri čemu sam došla do zaključka da je onima koji imaju jako gustu kosu više odgovarala četka The Wet Brush, upravo zbog dužih iglica. Meni sa tankom kosom koja nije gusta obe savršeno obavljaju posao, ali mogu da razumem zašto onima sa gušćom kosom više odgovara The Wet Brush.

Obe sam koristila i na mokroj i suvoj kosi i obe savršeno lako klize kroz kosu, bez čupanja. Naravno, kosa zapne ako je negde umršena ali je raščešljavanje mnogo lakše. Ako sa onih "običnih" četki/češljeva sa debelim, čvrstim iglicama, prelazite na ovaj tip četki, osetićete ogromnu razliku i nakon nekog vremena, ako pokušate ponovo da se očešljate istim tim lošim češljevima ili četkama, neće vam biti jasno kako ste to mogli da radite ranije.  Stvarno je velika razlika.
Savet kako da razmrsite kosu - Kada su u pitanju zamršeniji delovi, ako ih imate,  moj savet je da kosu operete, uzmete veću količinu maske kojom ste zadovoljni kako omekšava kosu, nanesite je na umršeni deo i posvetite se tome da masku lepo utrljate u taj deo, pokušavajući nežno prstima da odmrstite koliko možete. Ako je kosa jako, jako umršena, možete dodati na taj deo i malo silikonskog seruma, samo vodite računa da proizvod koji nanosite ne nanesete samo površinski već da svaka dlaka koja je umršena u klupku, bude obložena. Onda krenite četkom polako da raščešljavate, bez agresivnih pokreta.


Poređenje sa Tangle Teezer Compact Styler četkom
The Wet Brush četka (1700 din.) je jeftinija od Tangle Teezer četke (oko 2700 din. ) i to bih navela kao najveću prednost, ako uzmemo u obzir da smatram da su obe izuzetno kvalitetne i odlično rade posao. Tangle Teezer je manja, kompaktnija, možete je nositi u manjoj torbi i ima nešto atraktivniji dizajn. Prednost je i što ima zaštitni poklopac koji sprečava da se četka prlja, i da se iglice oštete. Mi u porodici imamo devojčicu koja ne voli da se češlja i mnogo lakše je prihvatila Tangle Teezer jer je zanimljivog dizajna i ne asocira je odmah na pravu četku.  Iz utiska drugih, kao što sam vam već rekla, mogu reći da je za gušću kosu bolje rešenje The Wet Brush, dok tankoj kosi obe mogu savršeno dobro odraditi posao. Još jedna prednost The Wet Brush u odnosu na Tangle Teezer četku jeste ta što kada je očistite i operete, osuši se mnogo brže, i voda se ne zadržava u unutrašnjosti,  dok Tangle Tezzer nakon pranja ostane puna vode i potrebno je vreme da sva voda izađe iz četke (ako znate kako da brže izbacim višak vode nakon pranja, javite mi u komentaru). Tangle Teezer ipak svuda nosim sa sobom jer je mala, kompaktna, tako da mi je The Wet Brush varijanta za češljanje kod kuće. 

Obe su vrhunskog kvaliteta, sigurna sam da godinama nećete imati potrebu da ih promenite. Ove četke su moja ogromna preporuka za svakoga ko vodi računa o nezi, za svakoga ko ima problem sa mršenjem, ali i za frizere, iako nažalost često viđam u salonima preagresivno raščešljavanje mokre kose češljevima koji  su nekvalitetni, grubi i loši za raščešljavanje. Kvalitetna četka je investicija, a naročito za frizere koji žele da imaju kvalitetnu uslugu.


Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com  ili u prodavnici Bellissima (Njegoševa 15, Novi Sad)
Cena: 1730 din.

1 коментар:

  1. Pre nego što sam naišla na tvoj blog nisam ni razmišljala kakvu četku koristim, ceo zivot sam se cesljala sa četkom koja je drvena i ima metalne zupce i bili mi je bitno da ne elektrise kosu, a onda sam kupila WetBrush pro i to za tanku kosu, njeni zupci su doooosta redji od četke koju si testirala
    I nakon prvog češljanja sam se zapitala kako sam uopšte mogla da se češlja bilo čim drugim
    Sada je nosim i kod frizera jer nikada pre nisam cesljala mokru kosu osim tamo 😂
    Sve preporuke za Wet Brush

    ОдговориИзбриши