Alfaparf Diamond Illuminating Mask - Maska za kosu


Alfaparf je profesionalni brend srednjeg cenovnog ranga, namenjen frizerskim salonima,  koji je lako dostupan i može se kupiti u drogerijama, frizerskim salonima, prodavnicama i online shop-ovima koji prodaju frizersku opremu.

Nedavno sam u DM-u naišla na putno pakovanje ove maske, Alfaparf Semi di lino Diamond Illuminating Mask, i rešila da je isprobam, jer sam za ove 4 godine koliko vodim blog, probala svega nekoliko Alfaparf proizvoda. Tačnije, samo kristale i plave i roze ampule iz iste linije.

Ova maska pripada istoj liniji kao i čuveni Alfaparf Semi Di Lino Kristali za kosu. Cela Diamond linija namenjena je davanju sjaja kosi, tačnije hidrataciji. U poslednje vreme jako volim da vidim kosu koja ima izuzetan sjaj, pa iako je i moja kosa sama po sebi sjajna, želela sam nešto što će taj sjaj dići na još viši nivo.


Na prvi pogled, delovalo mi je kao da ću ovu masku potrošiti za dva korišćenja ali verovali ili ne, ovo malo pakovanje mi je bilo dovoljno za četiri korišćenja. Tačno mesec dana sam koristila ovu masku, tako što sam je nanosila otprilike jednom nedeljno, uz još jednu masku koju isprobavam. 

Nanosim je pramen po pramen, trljajući masku u dlaku od krajeva ka ušima (više maske stavljam na krajeve kose). Na  taj način lepo umasiram proizvod u dlaku i ne nanesem proizvod samo površinski već svaka dlaka bude obložena slojem maske. Držim je na kosi oko pola sata, iako na pakovanju piše da je 5 minuta dovoljno.


Zaista je potrebna jako mala količina za jedno korišćenje. Iako je gusta, jako lako se razmazuje po kosi i kosa je ne upija momentalno tako da mi je trebala baš mala količina proizvoda. Prilikom nanošenja osećam koliko je hidratantna, tj. jako vlažna, ako me razumete, i nimalo masna. Odmah pod prstima osećam da omekša kosu. Jako volim hidratantne maske koje nisu masne, jer imam dosta tanku dlaku koju masna maska najčešće oteža (ne mislim da su masne loše, naprotiv, one više odgovaraju debljoj dlaci i gušćoj kosi). Ono što mi se takođe dopalo jeste predivan citrusan miris, koji nije prejak, ali zaista doprinosi tome da uživam dok koristim ovu masku. Blago se oseća i parfem koji dominira u Kristalima za kosu iz iste linije. Ipak, ne zadržava se dugo u kosi.

Ja sam ovu masku kupila, kao što rekoh jer sam želela veći sjaj kose. Ne znam šta sam očekivala, ali nije me nešto fascinirao sjaj koji dobijam ovom maskom. Možda bi mi se više dopao da sam se fenirala ili peglala. Jeste kosa sjajnija i na suncu i jačem svetlu je zaista prelepa, ali nije neki ekstremno jak efekat (dobila sam to što želim drugim proizvodom o kojem ću vam uskoro pisati). Ipak, ova maska mi se izuzetno dopala i postala jedna od omiljenih hidratantnih.


Kosa je nakon korišćenja izuzetno meka, ali se pritom jako lepo kontroliše, tj. krajevi se ne razlete i jako lepo su složeni (a nisu slepljeni). Osećaj pod prstima, koji mi je jako bitan kod hidratantnih maski, je preleeeep! Kao da sam radila neki tretman za kosu poput botoksa. Kosa mi je ravna (po prirodi se pomalo uvija pri krajevima), skoro kao fenirana i izgleda prelepo- sjajno, zaglađeno i zdravo. Trenutno nemam problema sa mršenjem, pa ne znam da li i kako utiče na to. Ja sam kosu oprala, stavila masku, prosušila je fenom i posle sat vremena sam je očešljala bez problema. Posebno mi se dopada taj osećaj pod prstima- mekoća i osećaj glatkoće pod prstima.

Mislim da je ova maska sjajna za nas sa tankom kosom, jer kosu neće otežati, neće je zamastiti, učiniće je mekom, glatkom i zdravijom na izgled. Ne znam da li će biti dovoljna osobama sa suvom kosom i onima kojima treba jaka hidratacija, ali moju kosu jako omekša i čini je divnom na dodir.  Za moju kosu koja je po prirodi tanka, lako lomljiva, i možda malo suvlja pri krajevima, ova maska pruža baš ono što mi treba- dovoljan stepen mekoće, glatkoće, dodaje malo sjaja i na izgled zaista deluje lepo i zdravo.

Svakako, možete probati ovo malo putno pakovanje, koje u DM-u košta 205 din. Ja ću sigurno ponovo kupiti ovo malo pakovanje, jer mi je sasvim dovoljno uz korišćenje još neke maske. Baš sam zadovoljna ovim proizvodom.

Gde kupiti? Drogerije, frizerski saloni koji rade sa ovim brendom
Cena: 50ml = 205din ; 200ml = oko 750din. 
Sastav:


2 коментара:

  1. Анониман7. мај 2017. 19:41

    Pre svega pozdrav za tebe...Od skoro pratim tvoj blog,i moram ti reci da je to i jedini blog koji pratim,mnoge sam citala ali ni na jednom blogu nije objasnjeno onako kako ti to radis.Svaka cast i samo tako nastavi. Sto se tice ove maske,citajuci tvoj blog resila samm da je kupim. I jednom recju PREDIVNO.Kosa je posle nje tako mekana,zagladjena,sjajna,kakva mi nikad nije bila do sad. I sto je najbitnije ne gubi na volumenu,za kojim patim. Toplo preporucujem svima.

    ОдговориИзбриши
  2. Ova maska je cudesna. Hvala ti puno, citaju ovaj post sam i saznala za nju. Ljudi moji, moja kosa je gusta i kovrdzava bila, koju sam unistila presom, a bez presanja ne mogu u narod jer ne licim ni na sta! Posle ova maske ja sam prestala da je koristim,u potpunosti! Kosa mi je toliko glatka, ziva i kao isfenirana!! Plus sto je zdrava, od sad je pustam! Fun fact: jednom sam slucajno stavila lorealovu masku umjesto nje, jer sam je dugo koristila pa od navike, i opet mi je bila nadusena i nikakva😂 tako da je ova maska zakon!! Svi u moje okruzenje su je nabavili kad su mi vidjeli kosu, ljepsa je i nego posle peglanja! A tebi hvala od ❤️ I nadam se da sam doprinijela mojim komentarom da je makar jos neko proba, nema sanse da se pokaju!

    ОдговориИзбриши