Schwarzkopf Hyaluronic Moisture Kick Maska za kosu (kombinovana- hidratantna)


Pre nekog vremena sam shvatila da bih trebala testirati neku profesionalnu hidratantnu masku, i odlučih se za ovu, koja u svom nazivu ima Moisture (Schwarzkopf Hyaluronic Moisture Kick) bez da sam, kao što to uvek radim, lepo pogledala sastav. Nikada ne kupujem ništa po nazivu, ali ovaj put se prevarih. Kada mi je maska stigla, shvatila sam da je u pitanju kombinovana maska i da ima proteine. 

Schwarzkopf je brend u koji zaista imam poverenje. Njihove proteinske maske su među najboljima koje sam koristila, kao i njihova zaštita od toplote (Schwarzkopf Peptide Repair Resque Serum). Mnogo mi je lakše kada isprobavam proizvod brenda sa kojim sam već upoznata, jer otprilike znam šta mogu da očekujem.

Maska dolazi u bočici od 200ml, ima finu gustinu i lako se razmazuje po kosi.  Ima vrlo lep parfem, koji se dugo zadržava u kosi. Na prvi pogled, s obzirom na sastav, pa i neko prvo korišćenje, pomislila sam da dominiraju proteini,  međutim, svako sledeće pranje sam se uverila u hidrirajuća svojstva ove maske. Ipak su je s razlogom nazvali ovako.
Proizvođač ovom maskom obećava dubinsku hidrataciju  kao i obnovu strukture dlake, a ja gledajući sastav i poznajući kvalitet ovog brenda mogu reći da svakako očekujem poboljšanje hidratacije kao i jačanje strukture dlake, što je i zadatak jedne profesionalne kombinovane maske.

Na pakovanju piše da je dovoljno držati je 5-10minuta, a ko me prati zna da uvek preporučujem da masku držite malo duže. Ovu masku sam uvek držala 15-ak minuta, ne preterano duže i to je dovoljno vreme da mi da rezultate kakvi mi se sviđaju. Ako je držite predugo, može se desiti, zbog proteina u sastavu, da kosu malo ukruti (i to je skroz ok). Kosa je nakon korišćenja ove maske dosta meka, glatka i svilenkasta na dodir, ali nije izbila svoju punoću što  je karakteristično za maske koje u sastavu ima proteine. Kosa se nakon nje mnogo lakše češlja i divna je na dodir.  Već sam vam pominjala da u porodici imamo jednu malu devojčicu sa izuzetno tankom kosom koja se mrsi, i nažalost, povremeno moramo da joj stavimo neku masku na krajeve, da bismo je lepo očešljali (stavljamo je potpuno razblaženu) i zaista joj je mnogo pomogla za lakše češljanje. Ovu masku je nekoliko puta "ukrala" i moja mama (sa potpuno različitom kosom od moje- farbana, debela dlaka, po prirodi suvkasta) i toliko mi je nahvalila ovu masku, sa komentarom da ne mora ništa da stavlja na kosu nakon nje, da je i bez seruma zaglađena i svilenkasta. 

Ovu masku bih preporučila, kao i svaku kombinovanu, pre svega onima koji žele da održavaju kvalitet sa nekom kvalitetnom profesionalnom maskom. Kosa koja je u dobrom stanju, neće zahtevati dodatnu negu u vidu još jedne maske (proteinske ili hidratantne). Takođe, može biti odličan izbor ako nemate novca i za hidratantnu i proteinsku masku, ili kao početak vaše profesionalne nege sa kojom ćete sigurno videti neki napredak u odnosu na korišćenje proizvoda nižeg ranga. 

Za kraj bih je uporedila sa Tigi Oatmeal & Honey i mogu reći da su dosta slične, po efektu. Za neko detaljnije poređenje bih morala da ih imam obe kod sebe i koristim u određenom vremenskom periodu, ali zaista su obe veliko odušeljenje i moja najiskrenija preporuka. Svakako su isti rang, kako cenovni, tako i po kvalitetu. Sa ovako dobrim kombinovanim maskama ne možete pogrešiti.

Količina: 200ml
Cena: 2285 din.
Sastav:


2 коментара:

  1. Nisam je isprobala, mislim da je jako skupa a postoje slicne (na osnovu onoga sto sam citala) po nizoj ceni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bih rekla da se isplati i da nisam probala jeftinije proizvode koji mogu prići ovoj maski i npr.Tigi Oatmeal & Honey, koje izdvajam kada su u pitanju kombinovane maske.

      Избриши