Marrakesh Miracle - Magična Maska Argan & Hemp Oil




U današnjem postu vam predstavljam prvi proizvod poznatog i hvaljenog američkog brenda Marrakesh (zapravo je deo kompanije Earthly Body), koji sam imala priliku da probam, i to masku Marrakesh Miracle Masque, takvanu magičnu masku, sa uljem argana i konoplje. Za ovaj brend sam čula pohvale još odavno, dok se kod nas nije mogao ni kupiti i jako sam se radovala mogućnosti da testiram baš ovu masku koja mi je već na prvi pogled obećavala kvalitet. Ovaj brend je kod nas uvezao Damb d.o.o. koji je inače uvoznik raznih frizerskih brendova poput Subrina Professional, Wet Brush, Tangle Teezer i dr.

Prva zanimljiva stvar kod ove maske (zapravo kod svih Marrakesh proizvoda) jeste što sadrži ulje semena konoplje, sa kojim do sada nisam imala iskustva, a u poslednje vreme se o njemu mnogo priča. Pročitala sam informaciju da je ovo ulje jako dobro, jer sadrži savršeno izbalansiran odnos omega-6 i omega - 3 masnih kiselina, bogato je antioksidantima, brojnim mineralima, sadrži veliki procenat proteina, i ima mnogo benefita za kosu, ali i kožu i opšte zdravlje.


***Marrakesh proizvodi se ne testiraju na životinjama, ne sadrže isušujuće alkohole, THC, Propylene Glycol, sulfate i parabene, i deklarišu se kao prirodni.***

Proizvođač kaže da je ova maska namenjena svim tipovima kose a naročito je pogodna za kosu oštećenu bojenjem, isušenu toplotom i jakim stajling preparatima. Duboko tretira i oživljava beživotnu kosu. Trebalo bi da smanjuje vreme feniranja do 50%, da sprečava nemirno letenje kose, da definiše i umiruje neposlušnu kosu. Odlična je za dugoročno zdravlje kose.
Preporučuje se upotreba jednom nedeljno i držanje na glavi od 10 minuta, ili kraće uz zagrevanje maske (kosa se može se uviti u foliju ili kesu, staviti peškir preko i zagrevati fenom). Više o ovom brendu i samom proizvodu možete pročitati na oficijalnom sajtu http://marrakesh.rs.

Ova maska ima upečatljiv, jači miris, pomalo egzotičan, koji se jako dugo zadržava u kosi. Meni se dopada. Počinjem da posebno volim kada maska ima lep i dugotrajan miris. Zaista, ko god mi je prišao blizu mogao je da oseti miris maske.


Gusta je, i na prvi mah sam mislila da ću je jako brzo potrošiti, ali ovo pakovanje od samo 118ml mi je potrajalo za  6 korišćenja, što je mesec ipo dana upotrebe. Postoji i veće pakovanje od 236ml. Kada nisam koristila ovu masku (preporučuje se upotreba jednom nedeljno) koristila sam obavezno neku drugu hidratantnu, ili sam stavljala samo leave in sprej ako sam žurila. Lako se nanosi i lepo razmazuje po kosi. Za razliku od nešto ređih maski, kada koristim ovu tada ne držim dugo kosu u peškiru nakon pranja šamponom, radi upijanja vode, jer gušće maske mnogo lakše nanesem kada je kosa vlažnija. Inače, u svim drugim slučajevima kada je maska ređa ili normalne gustine čekam da peškir jako dobro upije vodu, jer u suprotnom imam utisak da višak vode iz kose razblaži masku.

Pri ispiranju primećujem da je kosa veliku količinu maske upila. Ja je uvek držim duže od preporučenog, najmanje 15min., a  držala sam je i po sat-dva. Lako se ispira i nakon ispiranja nema masnog traga niti nekog sloja na dlaci koji se nije isprao.


Nakon pranja kosa je dosta mekša, ima jako lepu formu, zaglađena je, ali nije previše svilenkasta na dodir. Posebno dobar utisak mi ostavlja to što nakon korišćenja ove maske imam osećaj da je kosa jako lepo nahranjena, a ne dolazi do smanjivanja volumena, već kosa deluje gušće, kao da je ima više. Ovaj efekat ume biti karakteristika proteinskih maski, a kako ova maska ima i proteine u sastavu, možda su baš oni zaslužni za to. Ne mogu reći da li oporavlja oštećenja, jer je jedno malo pakovanje i mesec dana upotrebe kratak vremenski period da bih tako nešto zaključila. Ali ono što mogu reći jeste da sam vrlo zadovoljna efektom ove maske jer kosa deluje nahranjeno, meko, a nije slepljena. Ne mogu reći da je ovo hidratantna maska, jer one obično učine dlaku dosta svilekastijom, zaglade i smanjuju gustinu, a ne mogu reći ni da je čista proteinska jer sadrži na početku liste sastojke koji su hidratantni. Ova maska definitivno spada u klasu kombinovanih, hranljivih maski, koja u sastavu ima i hidratantne sastojke- ulja i proteine, rekla bih po efektu u ne malom procentu. Čak mi se čini da ima više karakteristika proteinskog pakovanja nego hidratantnog.

Nisam preterani ljubitelj maski sa uljima, jer obično ostave sloj na dlaci koji ne odgovara mojoj kosi koja je tanka i brže se masti, ali kod ove to definitivno nije slučaj. Nije me ostavila oduševljenom baš na prvo korišćenje, ali sa svakim narednim mi se sviše dopala, jer kosa deluje zdravije, življe, punije i kao da je baš lepo nahranjena. Zaista mi se dopada. 

Gde kupiti?  http://marrakesh.rs
Količina: 118ml i 236ml.
Cena: 118ml = 1900din. i 236ml = 3000din.
Sastav: 

2 коментара:

  1. Baš ovakvu masku tražim. Da hrani a ne slepljuje. Prodala si mi još jednu masku :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je baš to najbitnije :) Verujem da ćeš se oduševiti kada je kupiš.

      Избриши