Herbal Shots - Ampule za kosu


S vremena na vreme, maske rado menjam za ampule za kosu ili ampule uvodim kao dopunski tretman.

Kada su ampule u pitanju uvek se radije odlučujem za proteinske, tj.za one koje su namenjene oporavku oštećene kose. U teoriji, ampule bi trebale biti koncentrovaniji tretman u poređenju sa pakovanjem za kosu. 

Ovo pakovanje sadrži tri plastične ampulice. Miris ampula mi se ne dopada, jer osećam alkohol, što i nije neko iznenađenje, s obzirom da je alkohol u samom vrhu u sastavu. Nažalost veliki broj proizvođača alkohol stavlja u sam vrh u sastavu.
Ampule za farbanu, tretiranu, suvu i oštećenu kosu. Jedinstvene ampule sa ekstraktom pamukovog semena koji je bogat proteinima, vitaminom B i komponentama prirodnog šećera koji prodire, štiti i obnavlja prirodno stanje dlake posle tretmana, vraća hidriranost i sjaj kosi. Ekstrakt pamuka čini kosu mekom nakon farbanja, stvarajući zaštitni sloj koji stimuliše i regeneriše dlaku.
Maska se može nanositi na više načina:

  • Celu ampulu pomešati sa istom količinom vode u činiji za farbanje i naraviti kremastu smesu koju nanosite na čistu, vlažnu kosu celom dužinom. Ostaviti da deluje 2min.a nakon toga isprati sa čistom vodom.
  • Na već oštećenu kosu 1/4 ampule naneti direktno na suvu kosu i ostaviti da deluje bez ispiranja.
Ako ampulu nanosim na prvi način, nikada je ne držim dva minuta, već obavezno pola sata ili duže. Dobijena kremasta smesa nanosi se na dlaku, po mojoj preporuci, pramen po pramen, nežno masirajući krajeve.
Što se tiče načina nanošenja kada se ampula ne ispira, ja sam ipak pronašla drugačiji način za korišćenje koji mi više odgovara. Ako je nanosim nakon pranja i bez ispiranja koristim ipak polovinu ampule, jer mi 1/4 nije dovoljna. Pod prstima se čini pomalo masno ali ne ostavlja mastan trag na dlaci niti masti kosu.

Kako god je nanela efekat je isti. Njeno prisustvo se ne oseća na kosi- ne otežava, ne masti dlaku. Čak i prilikom ispiranja ne osećam da nešto ispiram sa kose. Nakon testiranja ovih ampula par pranja kasnije nisam koristila ništa sem šampona i deluje mi kao da je ipak ostavila neki efekat na dlaku. Krajevi mi nekako deluju smirenije, zaglađenije i lakše ih kontrolišem, nego pre. Svakako vam ne bih preporučila da ove ampule koristite često zbog alkohola u sastavu.


Efekat ampule je ok, ali iskreno, ništa posebno. Alkohol čini da dlaka dobije instant sjaj, kosa deluje za nijansu kruće (ne u negativnom smislu), i lakše je kontrolisati je. Nisam primetila da dlaka deluje punije, niti taj osećaj dobijam pod prstima. Za taj novac (oko 360din za celo pakovanje), nije neka šteta i ako vam ne odgovara, tako da joj možete dati šansu. Prosto, na mojoj kosi ne radi ono što očekujem od jedne proteinske ampule, sem što daje instant sjaj i lakše kontrolišem krajeve (ovaj efekat se bolje primeti ako se nakon korišćenja fenirate). Od 1-5 ocenila bih je sa trojkom.

Uskoro vam predstavljam ampule od drugog proizvođača, poznatije kao Botoks za kosu, i predstaviću vam kako da odradite taj tretman sami kod kuće,


Koje ampule vi koristite, i da li ste ljubitelji istih?

2 коментара:

  1. Meni su se ove ampule super pokazale. Farbala sam se i eksperimentisala s blansem u poslednjih mesec dana nekoliko puta. Kosa mi se zasitila raznih prirodnih ulja i ona vise me deluju na nnu. Koliko god ulja stavila kosa bo bila masnija samo a ne bih postigla efekat da mi krajevi izgledaju lepo. Jedino s ovim ampulama sam postigla da mi krajevi izgledaju lepo, ne strce i ne izgledaju suvo i osteceno. Jos jedan plus ovim ampulama dajem za efekat volumena i sjaj kose. Koristim ih posle pranja na suvu kosu i potrosim oko trecinu do pola ampule jer mi je kosa duga.

    ОдговориИзбриши