Odlična vest! Nova internet prodavnica sa proizvodima za negu kose

Internet prodavnice sa kozmetičkim proizvodima polako kreću da niču na našem virtuelnom tržištu, što mi je izuzetno drago.

Ono što mislim da je falilo  nedavno se pojavilo, i jako sam srećna što mogu da vas obavestim da od sada Loreal Professionnnel ,  Matrix i Revlon proizvode možete kupiti na našoj, domaćoj online prodavnici www.prodajakozmetike.com Dobijam mnogo pitanja gde kupiti ove profesionalne brendove, naročito Loreal Professionnel, tako da verujem da će vas ova informacija obradovati. (+ cene su niže nego kod Cvrleta).



Znate da se profesionalni brendovi uglavnom mogu naći samo po frizerskim salonima i eventualno specijalizovanim radnjama koje prodaju frizersku opremu. Nažalost u manjim gradovima je teže pronaći prodajno mesto sa ovim brendovima, tako da je ovo odlična stvar za vas koji ste imali taj problem.

Ono što sam takođe na njihovom sajtu primetila jesu akcije,  tj. promo paketi, gde bi ta razlika u ceni taman nadomestila troškove dostave. Svaka ušteda znači, a teško da ćete u frizerskom salonu dobiti popust na kupovinu ovih proizvoda, čak naprotiv, uglavnom je cena viša.
Ako kupujete u ovoj internet prodavnici dobijate 5 % nagradnih poena za sledecu kupovinu , a takođe aktuelan je promotivni popust od 10% na sve proizvode (kako sam načula možda to ostane trajna akcija).

Na njihovom sajtu možete videti ostale promo pakete, a ja sam izdvojila meni najzanimljivije.


Ako živite u Novom Sadu, u ulici Njegoševa 15 nalazi se i njihova prodavnica gde možete kupiti sve ove proizvode, kao i njihov salon lepote, koji je brendiran Revlonov salon.

Jedan od meni omiljenih brendova jeste Loreal Professionnel i na blogu možete naći recenzije o njihovim proizvoda. Polako sam počela da se upoznajem i sa brendom Matrix, koji me je jako prijatno iznenadio svojim proizvodima koji su vrlo koncetrovani. Posebno bih izdvojila leave in sprej Keratindose koji već više od godinu dana koristim i jako ga volim.

Revlon nam je lakše dostupan nego prethodno pomenuti brendovi, ali ipak nisam probala mnogo Revlon proizvoda. Čak mislim da sam koristila samo Uniq one (ko ga nije probao?!). Tako da u narednom periodu možete očekivati recenziju o još nekom proizvodu ovog brenda.

Jako bitna informacija za vas koji koristite Revlon : Zakljucno sa 31.martom neće više biti dostupan  u Lilly-u i DM-u. Isključivo će se moći nabaviti u frizerskim salonima i na www.prodajakozmetike.com



Ako imate predlog koji proizvod od ovih brendova bih mogla da probam i da pišem o njemu molim vas da mi napišete u komentaru.

A do tada, sve preporuke za ovu novu internet prodanicu!





0 comments:

Постави коментар