Insight - damaged hair - Maska za oštećenu kosu

Kada je Alexandar Cosmetics u ponudu uvrstio Insight proizvode, nisam bila baš previše zainteresovana, jer mi je pomenuti brend bio stran pa me nije previše privlačio. Međutim, kako sam čitala recenzije i hvalospeve o ovom brendu, rešila sam da konačno isprobam nešto, a kako su maske za kosu meni omiljena kategorija izabrala sam masku čiji sastav mi se najviše dopao.



Ova maska je namenjena oštećenoj kosi. Bogata je uljima i proteinima, a ako izbegavate silikone u maskama za kosu obradovaće vas činjenica da ova maska ne poseduje silikone. Po sastavu sam mogla zaključiti da ovo nije čista proteinska, niti čista hidratantna maska, već nešto između. I to mi je sasvim ok, za trenutno stanje moje kose. Rekla bih je ova maska prilično dobrog kvaliteta, ali i da nije dovoljno koncentrovana, tj. nije toliko bogata proteinima, da bismo rekli da je jaka proteinska maska koja može značajno uticati na već postojeća oštećenja.

Reč proizvođača:
Maska koja rekonstruiše i dubinski hrani oštećenu kosu. Obogaćena je organskim ekstraktom pšeničnih klica, maslinovim puterom, uljem argana, uljem pirinčanih mekinja i fitokompleksima.
Ne sadrži mineralna ulja, parabene, silikone, veštačke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju.

Ambalaža, miris i gustina
Dolazi u ambalaži od čvrste plastike, dok se ispod ispod poklopca nalazi još jedan, zaštitni.
Ima srednju gustinu, i lako se nanosi i raspoređuje po dlaci. Miris je specifičan, ni ružan, niti lep, ali mi ne smeta, naročito jer se ne zadržava u kosi.



Način upotrebe 
Koristim je tako što prethodno operem kosu, dobro je iscedim od vode, uvijem u peškir, i nakon nekoliko minuta nanesem masku u bogatom sloju. Na kosi je držim 30-60min (na uputstvu piše da je dovoljno držati je od 5-10min), a kada nemam toliko vremena kosu zagrevam fenom dok je maska na glavi, kako bih ubrzala dejstvo. Nakon toga kosu dobro isperem, i nastavim sa daljom negom.


Utisci nakon korišćenja.
Ovu masku sam koristila cela 2 meseca, sve dok je nisam potrošila. Potrošila sam je nešto brže nego što inače trošim maske jer mi se dopao efekat kada je stavljam u većoj količini. A delom i zbog toga što sam zadovoljna krajnjim rezultatom.
Nakon pranja kosa je jako meka, glatka, zaglađena i sjajna. Zaista dobro hidrira, ne otežava kosu i ne ostavlja nikakav film na dlaci koji bi mogao da zasmeta. Dlaka je na dodir jako svilenkasta, i osećaj hidriranosti traje sve do sledećeg pranja.

Moram priznati da sam u poslednje vreme dosta mučila kosu ravnanjem i uvijanjem i da mi je definitivno vreme za šišanje, ali zahvaljujući ovoj maski kosa je i pored toga izgledala zaista lepo i negovano, jer su oštećenja zakamuflirana, a dlaka je bila baš dobro hidrirana. 

"Ako ne očekujete da vam ova maska oporavi oštećenja, ali očekujete da vam kosa bude meka, glatka, dobro hidrirana, i volite pakovanja koja sve to pružaju iako ne sadrže silikone, onda je ova maska definitivno za vas."

Šta mi se sviđa:
  • kosa je glatka
  • hidratacija na jako dobrom nivou
  • lep sastav
  • odnos količina-cena-kvalitet

Šta mi se ne sviđa:
  • Kada uzmemo u obzir sve ovo prethodno, ne bih imala apsolutno ni jednu zamerku jer je krajnji efekat potpuno u skladu sa mojim očekivanjima.

Gde se može kupiti: www.alexandar-cosmetics.com
Cena: 590din.
Količina: 500ml
Sastav: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Myristyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Seed Extract, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Tocopherol, Laurdimonium Hydoxypropyl Hydrolized Wheat Protein, Hydrolized Wheat Protein, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

21 коментар:

  1. Hm ja sam se odlucila za Dry masku i sampin ,kupicu ih uskoro pa cu ti preneti utiske:) Mozda jednom i napravim svoj blog jer koliko proizvoda koristim i volim da pricam o tome,moze nekome da koristi:) Ja bih vise dry jer od tih mesivitih imam Latte(nju najvise volim) a i garnier shea butter mi se cini mesovita ,ne cisto hidratantna.Zato bih Insight dry uzela .Mnogi hvale ove maske,nije preskupa pa i da ne odgovara najbolje nece se baciti.I potrosicu je sigurno brzo jer hidrirajuce(zapravo,sve osim HBP ) stavljam lopatom na glavu :D Bas mi jedrago sto si ovu maskicu recenzirala:) verujem da su sve 3(i ova demage i dry i antifrizz super)Probacu i sampon,znas li da nisam jos uvek promenila nasu najdrazu Velneu mm?!:D samo sam ubacila i babylove i samo ta dva sampina koristim.Probala bih Insight antifrizz ili dry,imaju neki jako blag sulfat(od kokosa dobijen),nemaju sls.Pozdrav od mene :)
    Julijana :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Navijam za to da otvoris svoj blog :) :) :)

      Sto se tice Insight proizvoda planiram da probas jos Antifrizz masku i neki sampon, jos nisam odlucila koji cu :)

      Избриши
    2. Paaa mozda i hocu:) onako neku svastaru,za uz kafu hehe.Sad radim na zavrsetku faxa(jos 1 ispit) pa kad zavrsim sto da ne :)

      Избриши
    3. Анониман7. јул 2015. 15:35

      Antifrizz maska je vrhunska, ja sam njom prezadovoljna. A što se tiče šampona, Daily use zaobilazi u širokom luku! Meni je totalno sasušio kosu i uništio višemesečni trud.
      Pozdv, Kristina ;)

      Избриши
  2. Imam i ja ovu masku, obožavam je. Koristim ovu i koristim Macadamia masku za kosu isto. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam jedna od retkih blogerki koja nije probala Macadamia masku :) Ne znam zasto :)

      Избриши
  3. Imala sam jednu njihovu masku (anti-frizz, sećam se da je bila u tubi) i ostavila me je potpuno ravnodušnom. Mislim da je to bila jedna od retkih maski za kosu, za koju nisam mogla da kažem da ima ni trenutni efekat (obično bar zaglade i omekšaju). I sa takvim "gorkim" iskustvom, dalje nisam istraživala među proizvodima ovog brenda :D. Naravno, jedna lasta ne čini proleće.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Steta, bas sam planirala da sledeci put uzmem Anti frizz masku :( Sad si me bacila u rebus.

      Избриши
    2. Uzmi manje pakovanje,u tubi,kao sto sam ja Dry uzela,oko 380 din:) Julijana(moram opet profil da napravim -.- )

      Избриши
    3. Анониман7. јул 2015. 15:37

      Jelena, koliko dugo si je držala na glavi? Meni daje vrhunske rezultate kada je držim duže, pa još i zagrevam preko kape. Nekad je čak stavim uveč na prljavu kosu u većoj količini pa ujutru operem. Kosa mi bude fenomenalna! :)
      Kristina

      Избриши
  4. Evo sad mene kod tebe :) Ovu maskicu sam već zapisala da možda bude sledeća usled puno pozitivnih recenzija, ali se iapk dvoumim između nje i Setical (i koju). Da li bi možda mogla da mi pomogneš da odlučim? Lidija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Serical Latte- To je jedna od najboljih maski koje sam koristila. Jeftina, kvalitetna, ogromna kolicina...
      Moj savet ti je da probas svakako nekad i ovu, jer je baas dobra. Krajnji efekat se razlikuje od maske Latte, i sastav je potpuno drugaciji, ali obe su dobre na svoj nacin.

      Избриши
  5. Ova maska mi je sledeća na listi za isprobavanje, čim potrošim ovu za suvu kosu.

    ОдговориИзбриши
  6. Probah i Damaged i Anti frizz masku i sampon, meni je Anti frizz vise odgovarala (imam dugu kosu srednje gustine, a jako tanku dlaku, kosa mi se jako brzo masti i mrsi :( ). Bila sam pre par dana u Aleksandru da opet uzmem Anti frizz i ono sto me je zainteresovalo su njihovi kristali za kosu... Cena je nesto manja od 1000din za 100ml proizvoda. Da li si mozda probala ovaj proizvod? Hvala u napred, pozdravcic :)

    ОдговориИзбриши
  7. Meni je ova maska FA-NTA-STI-CNA :D Stvarno sam prezadovoljna. prvo sto mi se miris svidja kao neki parfem mi je :D a posto mi kosa nije ostecena, koristim je 2 puta mesecno, nekad mozda vise. Moja kosa je kovrdzava i posle ove maske je tako leprsava, lokne odskacu. Maska nema silikona tako da ako neko ocekuje bilo kakvo maskiranje ovde to nece naci. Cista desetka od mene :)

    ОдговориИзбриши
  8. Zašto u Hrvatskoj nikad nemamo ovako dobrih stvari? :( U drogerijama mislim da nema ovog brenda, a ni u Danijel Cosmeticsu. :(

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam valjda jedina kojoj ova njihova ljubicasta maska ne odgovara :D od avgusta prosle godine (skoro 11meseci) koristim njihov sampon za suvu kosu i koristila sam i zutu masku. Maska mi je trajala 6, a litarski sampon 8 meseci i kupula sam isti ponovo :D ljubicastu masku evo 5 meseci lokusavam da trosim ali mi ne lrija, be razmrsi mi se kosa od nje.. pa sam uzela i zuti balzam jer u tom trenutku maske nije bilo.
    I dalje mi je njihova maska za suvu kosu najomiljenija ikada!
    Inace imam talasastu kosu, dodatno spaljenu pramenovima usled nepaznje frizerke pre godinu dana. Zuta maska me je ubila zelju da se osisam do glave :D

    Ranije inace nisam verovala u profesionalne proizvode za negu kose, bilo mi je svejedno koji sampon koristim dokle god imam jaci regenarator/masku.

    Nesto ne znam kada cu promeniti zutu insight liniju :)

    ОдговориИзбриши
  10. Savrsena maska, prelepog neobicnog mirisa , lepo hidrira i omeksava kosu.

    ОдговориИзбриши