Favoriti u novembru (2014)



Mesec novembar je kod mene obeležen sa dosta kvalitetnih favorita vrednih pažnje, ne samo kada je u pitanju kosa, pa sam rešila da vam predstavim moj izbor i da vam pokažem koji proizvodi su me oduševili i koje sam najčešće koristila.

Loreal Professionnel Mythic oil - ulje za sve tipove kose

Ovo ulje mi je favorit od prethodne godine, međutim ja ne odustajem od njega, i ne menjam ga. To dovoljno govori o kvalitetu, i o tome koliko volim ovaj proizvod. Ovog meseca sam ga posebno koristila, pošto su došli hladniji dani, i potrebna mi je nešto veća zaštita, i  ne bih li ga što pre potrošila i kupila novu bočicu. Ukoliko vas interesuje kompletna recenzija kliknite OVDE.



Velnea Šampon protiv peruti

Pre nekoliko dana objavila sam post o ovom šamponu koji mi je mnogo pomogao pošto mi se perut vratila. Odličan proizvod, sa odličnom cenom. I sve to je sasvim dovoljan razlog da se nađe u ovomesečnim favoritima. Ukoliko vas interesuje kompletna recenzija kliknite OVDE.




Diskon Argabeta Collagen maska

Ova maska me je kupila najpre mirisom, ali impresija ne bi bila ni približnog inteziteta da ovaj proizvod nije vrhunskog kvaliteta, kao i većina Dikson proizvoda. Kosa divno izgleda zahvaljujući ovoj maski, ostaje nežna, hidrirana, nahranjena. Ima dobar sastav koji i pre nego što probamo proizvod može nagovestiti da se radi o kvalitetnom proizvodu koji treba da zaista deluje na zdravlje kose, a ne samo da "našminka". Ukoliko vas interesuje kompletna recenzija kliknite OVDE.



Schwarzkopf - Taft lak za kosu

Kako sam počela da koristim figaro, potreban mi je dobar lak za kosu koji neće mnogo da ukruti dlaku i koji je neće mnogo isušiti. Baš u tom periodu Schwarzkopf je poklanjao penu i lak, radi promocije nove linije, i nedavno me je kurir iznenadio njihovim paketom. Ja ne volim pene, lak, gelove. Mrzim krut osećaj na kosi. Ali pošto želim trajniju frizuru tj.lokne ovo je bila odlična prilika da ga probam. Ovaj lak pre svega fantastično miriše, ostavlja blag ali primetan sjaj na dlaci, i čini da je dlaka zaista meka, nikako isušena. Stavila sam ga nekoliko puta na ravnu kosu, nakon pranja i očešljala i jako se iznenadila činjenicom da je toliko omekšao kosu. Uskoro ću objaviti recenziju o laku i peni, pa ćete moći da pročitate moje kompletne utiske.


Amika kupasti figaro

O ovom proizvodu ću tek da vam pišem u nekom od narednih postova, ali sada želim samo da vam nagovestim kako stoje stvari. Ovaj figaro je toliko fantastičan, da bih ja, koja inače nisam veliki ljubitelj uvijene kose, želim da uvijam kosu svakodnevno. Ovaj proizvod je srušio moje predrasude da će svaki figaro "spržiti" kosu. Poseduje odličnu zaštitu-turmalin, i zaista mogu reći da se kosa minimalno oštećuje, uz korišćenje adekvatnog proizvoda za zaštitu od toplote. Ne bih više dužila, jer vas kompletna recenzija očekuje uskoro.



Vichy Ideal Teint Fluid -Tečni puder

Moja koža je kombinovana, sa masnom t zonom. Puder Revlon Color Stay je napravio mali problem na mom licu- pore su mi se jako zapušile, a kako nisam mogla bez tečne podloge morala sam da pronađem neku koja će moju t zonu držati pod kontrolom, a ipak neće biti toliko teška za svakodnevno korišćenje poput Revlona.
Bacila sam se u potragu za testerima, i na kraju sam se odlučila za ovu podlogu od Vichy-a. Prekrivenost koju ovaj puder daje je lagana, do srednja. Dva sloja daju srednju prekrivenost. Uopšte nije težak na licu. Jako lepo izgleda, stapa se sa kožom, i bukvalno ga ne osećam na koži. Nije previše mat, ne naglašava suve delove lica, a t - zonu drži prilično dugo pod kontrolom. Probala sam isti puder, samo kremastu verziju koja je takodje jako dobra. Medjutim, kombinovanoj i masnoj koži će više odgovarati fluid, jer će sa kremastim dosta brže izbijati masnoća. Sigurno ću ga kupiti ponovo kada ga potrošim. Svaka preporuka za ovaj puder.




Maskara Maybelline Colossal Go Extreme! Leather Black

Ovo je nova maskara od Maybelline-a, koja je ovog meseca bila na sniženju u Lilly-u, pa sam rešila da je probam. Jako prijatno sam se iznenadila ovom maskarom. Četkica je ooodlična, možda čak i najbolja od svih M.maskara. Savršeno razdvaja trepavice, daje im volumen, ne otežava, ne slepljuje, ne kruni se, ne iritira oči i lako se skida, kao i ostale njihove maskare. Zaista imam samo reči hvale za ovaj proizvod, i trenutno mi je ovo omiljena maskara.



Effaclar duo +

Bez ove kreme bukvalno ne mogu. Uvek je moram imati, za svaki slučaj. Nisam primetila da sprečava nastanak novih bubuljica, ali na postojeće bubuljice deluje bolje od bilo čega što sam probala. Nanosim je ciljano, na problematično mesto, uglavnom uveče, i za razliku od prethodne verzije ove kreme (običan Effaclar duo) ova uopšte ne isušuje kožu. Ono što ovu kremu čini dobrom jeste što dosta ubrzava "sazrevanje" bubuljice, i što utiče na fleke od starih bubuljica. 


Da li vam se dopadaju moji favoriti i da li delite utiske sa mnom o nekom od navedenih proizvoda?

21 коментар:

  1. Gde uzimas ovu kremu za bubuljice i koja je cena? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U apoteci u Francuskoj ulici u Bg-u, ali je ima u velikom broju apoteka, i u drogerijama. Kosta oko 1500din.

      Избриши
  2. Zelim da probam puder Vichy, ali me interesuje kakve su nijanse? Procitala sam negde da sve nijanse fluida vuku na zuto? Effaclar duo+ i ja koristim i slazem se da je jako dobra krema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se uopšte ne čini da moja nijansa 35 vuče previše na žuto, mada ja imam žuti podton pa mi to svakako ne bi ni smetalo. Probala sam i tamniju nijansu - 45 i obe mi odgovaraju, nekako se boja stapa sa bojom tena.

      Избриши
  3. Morat ću isprobati ovu maskaru :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pažljivo odabrana ekipa. Nažalost nisam sve probala ali vjerujem da su proizvodi super :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nazalost, meni novi duo nije tako dobar kao prvi, prvi mi je preko noci umirivao potkozne akne dok ovaj to ne radi a cak kad sam ga za razliku od starog kojeg sam nanosila ciljano, pokusala stavljati na cijelo lice, ucinio je jos vecu stetu u vidu izbacivanja bubuljica. Ne izbjeljuje mi oziljke od starih akni nista brze nego sto bi sami otisli. Koliko sam mogla da primjetim i sastav je dosta los, a i to se osjeti i pri nanosenju. Stari je bio vise kao gel a ovaj ostavlja nekako silikonast ( :D ) osjecaj na licu. Izgleda da je moje lice za tu, vecini, jacu verziju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prvu verziju bas volela ali mi mnogo isusi deo oko bubuljice.
      Mislim da nije negativna strana proizvoda ako izbacuje bubuljice, vec pozitivna, to je normalno jer se ciste pore, mora to negde da izadje :)
      Slozila bih se da ostavlja silikonski osecaj, ali meni to ne stvara problem :)

      Избриши
    2. Pa silikoni obicno zatvore pore pa tako onda zatvara svu prljavstinu koju pokupimo vani ili npr sa jastuka, ili jer nam se jednostavno ljusti sloj koze povremeno, i tako nastanu bubuljice pa ja na to ne gledam kao da je dobro da izbacuje. A i procitala sam nekad da je to zapravo mit ako krene da izbacuje, .. to se ne bi trebalo desavati pri ciscenju pora kremom, i da ne treba biti uporan jer ako ti neka krema ne odgovara u prvih mjesec dana, vjerovatno nece odgovarati ni poslije. :/

      Избриши
    3. Naravno, teoretski mogu zapusiti pore.. Takodje, nisu silikoni ti koju cine da bubuljice izlaze na povrsinu (kao svrha kreme koja treba da otpusi pore), na nacin koji si opisala. Sem silikona, tu su i ostale stavke u sastavu koje imaju bitnu ulogu u borbi protiv akni i koje zapravo ciste pore. Tvrdim da je ova krema nekomedogena, a isto kaze i proizvodjac.
      Cinjenica je da nece reagovati svako lice na isti nacin, jer postoji toliko stvari koje uzrokuju pojavu akni i bubuljica, zato je bitno da strucnjak pogleda u kakvom stadijumu je problem koji imamo na licu, i da pronadjemo sta je uzrok tog problema.

      Избриши
    4. Da, definitivno, slazem se... samo meni je nazalost ova krema u prvoj verziji vise odgovarala. Da su makar i nju ostavili pa da svako sebi bira koja mu njegovoj kozi vise lezi hehe :)

      Избриши
  6. Imam taft penu i meni baš isuši kosu, a lak još nisam isprobala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ukruti normalno kosu kao i svaka pena, ali sumnjam da moze za kratko vreme pena da isusi kosu, ali zapravo isusi.

      Избриши
  7. Zbilja mi ne treba još jedno ulje za kosu, ali stvarno želim Loreal Mythic, a ti mi sada nimalo ne olakšavaš :D

    ОдговориИзбриши
  8. hvala na preporuci za maskaru,'favoriti'post mi je odsad 'fav' :-D F e n o m e n a l n a je!!! :-**

    ОдговориИзбриши
  9. Sta mislis o brazilskom feniranju kose,inace kosa mi je gusta,imam je i previse :) a da pri tome nije ostecena.Htela sam da ga uradim samo iz tog razloga da izravnam kose,da je ne bih fenirala i peglala kako sam do sada cinila. :)

    ОдговориИзбриши