ALTERNA Caviar Replenishing Moisture hidratantna maska

Došlo je vreme da podelim utiske o ALTERNA Caviar Replenishing Moisture maski. Ovo je hidratantna maska, jedan od najpoznatijih Alterna tretmana, sa jako bogatom listom sastojaka i pogodna je za sve tipove kose. Ima specifičan ali prijatan miris koji nije suviše jak.
 

Nakon pranja se na kosi drži 3-5 min., po proizvodjaču, a ja savetujem da je držite i duže. Obično je držim 15ak minuta. Nanosim je pramen po pramen i to ne u nekoj velikoj količini jer zaista nema potrebe. Nakon ispiranja je preporuka koristiti regenerator ili neki drugi proizvod iz ove linije. Ja sam se odlučila za CC kremu (recenziju o njoj delim u nekom od sledećih postova). Inače, iz prepiske sa vama sam saznala da je i sam regenerator iz ove linije izuzetno dobar i da sjajno upotpuni priču nakon maske, tako da i to može biti dobar izbor. Uglavnom, važno je da znate da se maska mora kombinovati sa bar još jednim proizvodim iz ove linjje.

Moj prvi utisak sa ovom maskom nije bio "Wow". Kosa je nakon pranja imala više sjaja i bila je jako meka, bez gubljenja punoće dlake, medjutim nije bila glatka i nije se lakše češljala što me je baš zbunilo. Kasnije, kada sam počela da koristim i CC kremu i kada sam se bolje upoznala sa samim tretmanom, potpuno sam se oduševila rezultatom jer je promena vrlo vidljiva.

Poslednja dva meseca koristim ovaj tretman u redovnoj upotrebi i mogu da zaključim da maska radi izbiljno dobar posao ali na način koji nije karakterističan za proizvode koje sam do sada koristila. Iako izostaje efekat jako glatke kose pod prstima koji obično dobijam sa hidratantnim maskama, nikada mi ništa nije zagladilo krajeve kao ova maska (u kombinaciji sa CC kremom je efekat baš ozbiljno dobar). Samo prosušena kosa bude lepše zagladjena nego kada se isfeniram kod frizera. Nema sitnih dlačica koje štrče i krajevi izgledaju zdravije i urednije. Kosa deluje izuzetno nahranjeno, negovano, bez osećaja težine. Iako je bogat sastav i ima i ulja i putera, nema mašćenja i lako se ispira. Kad god počnem sa nekim priču o ovom tretmanu, imam potrebu da naglasim da uz ovakvu negu imam osećaj da tretman zaista vrhunski neguje dlaku, bez mnogo šmonkanja. Takodje, svakim pranjem je vidljiva neka promena i vremenom me je tretman sve više oduševljavao. Kosa mi se vremenom nekako i promenila pod prstima, dlaka je meka ali deluje "punij a krajevi su lepše složeni. Komercijalni brendovi možda daju lepši instant efekat, ali ja ovde vidim i jasno osećam čistu negu.

S obzirom da su Alterna proizvodi skupi, mogu da vam predložim da pre kupovine isprobate njihov tretman u salonu. U NS u @bells možete uraditi pregled kose i ovaj tretman, i mislim da je cena od 3000 din.sasvim pristojna za tretman ovog ranga, a i sjajna je prilika da pre kupovine prvo isprobate proizvode i da vas profesionalci upoznaju sa ovakvim koceptom nege.

Jedva čekam da vam pišem i o CC kremi jer je tek to posebna priča 🥰

Cena: 6350 din. (161gr) www.prodajakozmetike.com , i u Bellissima prodajnim objektima u Novom Sadu, u Svetozara Miletića 42 i Njegoševa 15

0 comments:

Постави коментар