Revlon Restart Balance Scalp Soothing Cleanser - Šampon za osetljivu kožu glave


Već puno puta sam pisala da pronaći adekvatan šampon za osetljivu kožu glave nije tako lako posao. Naročito kada uz osetljivost ide i činjenica da se kosa brže masti, da većina šampona izaziva svrab i perutanje. Na sreću, sve mi je lakše da izaberem šampon za sebe, jer otprilike znam šta da izbegavam i šta mi prija.


S obzirom da često dobijam pitanja za preporuke šampona u profesionalnom rangu, želela sam da istražim ponudu brenda o kojem ne pišem često, a to je Revlon. Uz ovaj šampon čiju recenziju vam predstavljam u ovom postu, testirala sam i Revlon Restart Hydration Rich masku o kojoj ću vam detaljnije pisati narednog meseca. 


Revlon Restart Balance Scalp Soothing Cleanser je po rečima proizvođača šampon pogodan za osetljivo teme, koji stvara bogatu penu, pomaže u balansu mikroba i hidrira. Nema sulfate, a ono što je meni posebno važno, nema silikone i ulja.



Dolazi u praktičnoj bočici od 250ml, ima fin miris i malo je gušći. Penu uvek pravim tako što stavim šampon u neku posudicu, dodam vodu i promešam dok se ne formira pena, ili penu pravim u šaci i tek onda nanesem na teme. Uvek šamponiram samo kožu glave, dok je ostatku kose dovoljna pena koja se sliva prilikom pranja, a jednom mesečno obavezno operem kosu malo jačim šamponom (šampon za dubinsko pranje). Kao i većina šampona sa blažim čistačima, pri prvom šamponiranju slabije peni ukoliko je kosa malo više masna. U svakom slučaju, kada koristim blaže šampone, kosu uvek šamponiram dva puta. Prvo šamponiranje je nekad slabije, nekad jače, u zavisnosti od toga koliko je kosa "prljava", a pri drugom šamponiranju mi je dovoljna baš mala količina da se stvori bogata pena, tako da nema potrebe da preterujemo sa količinom. 


Izuzetno lepo opere kosu, bez da dlaka nakon ispiranja šampona škripi pod prstima, a nečistoće su dobro uklonjene. Kosa nakon pranja nije gruba na dodir, nije isušena, a koži glave je jako prijao. Od prvog pranja, do sada, kada sam potrošila celu bočicu, nije bilo negativnih reakcija poput svraba, peruti, bubuljica, pojačanog mašćenja, tako da mogu reći da je za moju osetljivu kožu ovaj šampon bio savršen. 


Šampon sa ovakvim sastavom je pogodan za osetljivu kožu glave, s tim što ako imate ozbiljnije probleme sa kožom, moj savet je da se prethodno konsultujete sa dermatologom ili farmaceutom, jer možda vaš problem zahteva specijalan, tretmanski šampon. Takođe, s obzirom da nije agresivan, ima blage čistače, može biti izbor i onih koji su radili keratinski tretman ispravljanja, ili u slučajevima farbane kose gde želite da izbegnete brzo ispiranje boje. 


Kao što sam vam pomenula, testiram i hidratantnu masku iz Revlon Restart linije za negu kose, i jedva čekam da vam i nju predstavim u narednoj recenziji. Retko kada testiram istovremeno i šampon i masku istog brenda, iz iste linije, jer mi je teško da pronađem šampon pogodan za moju osetljivu kožu, tako da mi je ovo testiranje posebno bilo zanimljivo i verujem da će ova i naredna recenzija biti od koristi mnogima od vas koji želite da uklopite proizvode iz iste linije nekog brenda. 


Hvala vam što me pratite!


Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com i Bellissima shop, Njegoševa 15 Novi Sad
Cena: 1700 din.
Količina: 250ml

0 comments:

Постави коментар