JOICO Hydra Splash Gelee maska za kosu (hidratantna)



Hidratantne maske su namenjene rešavanju problema suvoće. Ovakav problem može nastati kao posledica oštećenja usled spoljnih uticaja, kao posledica kolorizacije kose, minivala, učestalog peglanja/feniranja/uvijanja presom, usled nekih zdravstvenih problema, ali kosa takva može biti i po svojoj prirodi. Postoje različiti tipovi hidratantnih maski, a ja ih delim na sledeći način:

    • maske jako lagane strukture koje imaju zadatak da hidriraju, ali i ne otežaju i ne zamaste dlaku. Najviše odgovaraju onima sa tankom kosom i onima koji nemaju mnogo gustu kosu pa je proizvodi lako otežaju i zamaste
    • jako masne, puteraste hidratantne maske koje nakon ispiranja ostavljaju blagi masniji sloj na dlaci. Najviše odgovaraju onima sa debljom dlakom i jako gustom kosom jer masnoća doda i održava sjaj, smanji volumen i "nadutost" kose
    • na maske koje nisu masne i teške a dovoljno su bogate da odgovaraju i tankoj dlaci i debljoj dlaci kojoj fali hidratacije.

Ova maska je pre svega namenjena prvom tipu, tj. kosi koja je tanka i nije gusta, ali i onima sa "normalnom" dlakom, koja je srednje debljine.  Proizvođač ističe da su glavni sastojci ove maske ulje šipurka, arginin, kokosova voda i ekstrakt morskih algi. U sastavu je i keratin ali ja ga ni najmanje ne osećam, uopšte ne dominira, kao kod nekih maski koje svrstavam u kombinovane. Dakle, rekla bih da je ovo čista hidratantna maska.

Nanosi se, kao i svaka maska ovog tipa, na opranu, vlažnu kosu (ne previše mokru kako je višak vode ne bi razblažio). Ja maske uvek nanosim pramen po pramen, od ušiju ka krajevima, izbegavajući kožu glave, i uvek dodam malo maske celom dužinom na pramenove uz lice jer mi taj deo najbrže "strada''. Proizvođač istiće da je dovoljno držati je 5 minuta, a zatim je isprati, međutim ja je držim uvek između 10 i 30 minuta. 

Miris je jako lep, svež, ali ne oseća se preterano dugo u kosi. Maska je gelasta, i tekstura je divna, razmazuje se lako i sa jako malom količinom uspevam da obložim kosu od ušiju ka krajevima, izbegavajući kožu glave. Ima jako sitne šljokice koje ostaju na kosi. Nisu jako uočljive ali kosa se na svetlu mnogo lepo presijava. Izuzetno je lagana u smislu da ne oteža dlaku, jako lako se ispira mlakom vodom i ne ostaje mastan sloj nakon ispiranja, već je kosa lepršava, sjajna, meka, glatka i divno hidrirana. Po strukturi, ovo je najlaganija profesionalna hidratantna maska, ali dovoljno bogata da jako lepo hidrira kosu, pa bih je posebno preporučila onima koji ne mogu da pronađu odgovarajuću hidratantnu masku jer im većina oteža dlaku. Naravno da ulazi u moje favorite kada su hidratantne maske u pitanju, a ako bih morala da je uporedim sa ostalim maskama, rekla bih da je najsličnija Tigi Recovery maski, s tim što Joico ima još malo laganiju formulu, dok mislim da su po jačini slične. Ja nemam nekih specijalnih problema sa dehidiranošću, kosa mi je u poslednje vreme bila blago suvkasta pri krajevima jer mi je vreme za šišanje, ali ova maska jako lepo omekša kosu, i uz sjaj i glatkoću stičem utisak da izgleda zdravije, lepše i glađa je pod prstima. 


Preporučujem! 

Joico je fantastičan brend i sigurno ću u narednom periodu isprobati još neki proizvod iz njihovog asortimana.
Pre nekoliko meseci sam testirala čuvenu Joico K-Pak proteinsku masku, koja je namenjena jačanju kose, a detaljnu recenziju možete pročitati klikom ovde. Ukoliko imate tanku i slabu kosu, kojoj želite da pružite i hidrataciju i da je ojačate, ove dve maske su sjajan izbor i možete ih kombinovati (jedno pranje jedna, drugo pranje druga ili kako vama prija) kako biste kosi pružili kompletnu negu. 

Gde kupiti? www.prodajakozmetike.com ili Bellissima shop u Novom sadu, Njegoševa 15
Cena: 2330 din.
Količina: 150ml 

4 коментара:

  1. Da li mozes da preporucis neku noviju hidratantnu masku za kosu drogerijskog ranga (znam da si preporucila Loreal extraordinary i Garnier maske). Sta mislis o novim Garnier Hair Food maskama?

    Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost ništa mi nije dovoljno privuklo pažnju. Jednostavno mi nisu dovoljne drogerijske maske, eventualno ponekad za rotiranje sa profesionalnim. Ako isprobam nešto novo podeliću to na Instagramu, gde redovno objavljujem kada testiram nešto novo. Pozivam te da me pratiš tamo :)

      Избриши
  2. Mozes li mi reci gde bih mogla naruciti Tigi maske ,svuda ih trazim ali bezuspesno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tigi Bed Head maske se vise ne proizvode. Samo Tigi Catwalk Oatmeal and Honey. Trenutno je ima na stanju na sajtu www.prodajakozmetike.com

      Избриши