Matrix Biolage Raw Nourish Šampon za kosu


Kada biste videli koliko dugo ja biram šampon koji ću testirati, ne biste verovali. Razmljišljam o sastavu, o samom brendu i mom iskustvu sa njihovim proizvodima, proveravam da li ima nešto od sastojaka za koje pouzdano znam da mi smetaju, čitam tuđe utiske, i to sve traje prilično dugo i retko kada se prevarim nakon pretpostavke da je to- TO . Šampon po nazivu ne kupujem nikad, isključivo gledam sastav, iako naravno, on ne govori o kvalitetu. Ovaj šampon je navodno za suvu kosu, što ima smisla- biće pogodan za taj tip kose jer nije agresivan i isušujuć ali nema razloga da ne prija i onima sa oštećenom, farbanom ili normalnom kosom jer jako lepo i nežno čisti. Ne padam na natpis da je nešto prirodno, organsko, niti dobar marketing, to ste do sada već shvatili ako pratite moj blog :)


Matrix, brend čija je linija Biolage Raw, jako volim . Ima zanimljive proizvode i svaki koji sam probala je bio učinkovit i kvalitetan. Pripada nekom srednjem do višem cenovnom rangu i mislim da za njihove proizvode vredi dati novac, bar je to bio slučaj sa njihovim proizvodima koje sam testirala.



Biolage Raw Nourish šampon ima blage čistače (nema sulfate), nema silikone i ulja što mi odgovara, i što je osnovni preduslov da se odlučim za testiranje. Ima nežan i vrlo prijatan miris, koji je doprineo mom uživanju prilikom testiranja. Peni sasvim lepo već pri prvom šamponiranju, a ja volim da šamponiram kosu dva puta kako bih bila sigurna da sam je lepo oprala. Nakon pranja je kosa nežna, mekša, sjajna ni malo isušena, ni malo zamašćena, već vrlo lepo i nežno oprana i spremna za dalju negu tj.masku. Imam jako osetljivu kožu glave koja na šampone koji imaju sastojke koji mi ne prijaju, reaguje svrabom i bubuljicama, međutim sa ovim šamponom nisam imala nikakvih problema. Jako sam zadovoljna i kako opere kosu i time kakva je kosa nakon pranja. Dužom upotrebom, mogu da potvrdim da mi nije uticao na pojačano mašćenje niti je bilo negativnih reakcija.  Iako ovaj šampon malo omekša kosu, moj savet je da nakon šampona (ne ovog već bilo kog) nanosite masku za negu, ili makar balzam ako ne smatrate da vam je maska potrebna.

Najbolji način da opišem ovaj šampon je savršeno nežan. Takav je i miris i efekat i zaista sam jako uživala koristeći ga. Ne smatram da je nužno da šampon bude profesionalnog ranga niti da bude skup, ali ako želite da pružite svojoj kosi malo kvalitetniju formulu, moj savet je da razmislite o ovom šamponu, koji mislim da će odgovarati svima, sem onima koji imaju neki dermatološki problem, gde je potreban dermatolog. Rekla bih da je super izbor i za one sa farbanom kosom i kosom na kojem je rađen tretman keratinskog ispravljanja jer nema sulfate.


Cena: 2200 din.
Količina: 325ml


0 comments:

Постави коментар