PhytoKeratine Šampon za kosu


O Phyto šamponima slušam već godinama, i jesam planirala da nekad isprobam, međutim uvek odustanem jer mi se nije davalo 2000 din. (koliko su njihovi šamponi ranije koštali, sada je znatno niža cena) uz rizik da mi neće odgovarati, jer mi zaista mali broj šampona odgovara. Još jedan razlog zbog kog sam svaki put odustala, je što je svaki šampon za koji sam se uhvatila imao ulja koja mi jako smetaju. Ovaj doduše nema ulja, očigledno nisam dobro gledala kada sam se informisala. 😊
Proizvođač kaže sledeće : "Pogodan je za izuzetno nežnu i krtu kosu. Sadrži sastojke koji regenerišu, štite i hidriraju kosu: botanički keratin, hijaluronsku kiselinu, ceramide i ekstrakt nara. Redovnom upotrebom kosa postaje meka, sjajna i gipka."
Ovaj šampon nema silikone, ulja, agresivne čistače. Već godinama slušam o tome kako Phyto koristi vrlo kvalitetne sastojke i da su formulacije vrhunske, u šta zaista verujem, jer se u suprotnom i ne bih odlučila da probam. Dolazi u plastičnoj bočici u koju staje 250ml proizvoda koji savršeno miriše! Bukvalno celo kupatilo miriše na ovaj šampon, nakon pranja. Prilično je gust i rekla bih jako koncentrovan.


Kako se koristi? Kada me ne mrzi, sipam malo šampona u neku bočicu, dodam malo vode, promešam dok se ne napravi pena, i tako razblaženog ga nanosim na kožu glave. Kosu šamponiram dva puta. Kada na kosi imam ostatke suvog šampona ili je kosa malo više masna, prilikom prvog nanošenja jako siromašno peni, dok prilikom drugog nanošenja pena bude baš bogata i jako lepo ukloni nečistoću. Proizvođač preporučuje da se nanese na kosu, ostavi par minuta a zatim ispere, i da za najbolje rezultate šamponiramo kosu dva puta (dakle, šamponirate-isperete-šamponirate-isperete). Jedina mana koju bih navela je da sam ga trošila nešto brže nego ostale šampone, jer mi za prvo šamponiranje obično treba veća količina šampona, zbog malo slabije pene.

Moji utisci -  Već nakon prvog korišćenja šampona dobila sam komentare kako mi kosa jako sija. I zaista, onaj gornji deo kose, gde inače nikada ne nanosim maske, serume i slično,  je bio izuzetno sjajan. Kosa je savršeno čista, bez da da škripi pod prstima, bez da je isušena, bez da se brže masti. Prošao je i onaj najbitniji test, a to je da mi ne izaziva svab i masnu perut, što mi se dešava sa većinom komercijalnih šampona, i onih šampona koji se deklarišu kao prirodna kozmetika.  Od šampona ne očekujem ništa više od toga da je blag prema mojoj koži glave, da sjajno čisti i da ne isušuje i ne masti dlaku. Sve to ovaj šampon ispunjava i zato mogu reći da sam jako zadovoljna.
Jeste na skupljoj strani, ali mislim da kvalitet formulacije uvek opravdava cenu. Možete potražiti tester pakovanje da isprobate i procenite da li vam ovakva formula prija (potražite u apotekama koje prodaju Phyto ili u Metropoliten parfimeriji). Iako verujem da šampon sam po sebi ne može da da neke impresivne rezultate po pitanju kvaliteta dlake, smatram da na duge staze, uz kvalitetnu negu maskama i tretmanima, sve to u paketu može znatno da utiče na kvalitet.

Gde kupiti? Metropoliten parfimerija, Galen Pharm i druge apoteke koje prodaju Phyto (guglajte), a najjeftiniji je u apoteci Srbotrade (1030 din.)
Cena: između 1030-1300din.
Količina: 250ml
Sastav: AQUA/WATER/EAU, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, GLYCERIN, PEG-15 COCOPOLYAMINE, POLYACRILATE-33, SODIUM CHLORIDE, GLYCOL DISTEARATE, PARFUM/FRAGRANCE, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-22, LAURETH-4, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, PANTHENOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LAURYL PYRROLIDONE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, COCONUT ACID, HYDROLYZED PEA PROTEIN, HYDROLYZED LUPINE PROTEIN, HYDROLYZED QUINOA, VIOLA TRICOLOR EXTRACT, PHENOXYETHANOL, LEUCONOSTOC/RADISH ROOT FERMENT FILTRATE, ETHYLHEXYGLYCERIN, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, 806C.

0 comments:

Постави коментар