Jeftini proizvodi koji su me oduševili #1

Na mom blogu često viđate recenzije o proizvodima koji su profesionalni, nešto višeg cenovnog ranga od drogerijskih. Obožavam profesionalne maske. Moje iskustvo je pokazalo da se mnogo više isplati uložiti u jednu koncentrovanu i kvalitetnu nego u 3 drogerijske koje su neefikasne.

Međutim, postoje neki drogerijski, jefitniji proizvodi koje obožavam. O njima sam vam pisala na blogu u obliku detaljnijih recenzija, ali kako ovaj sajt sadrži više od 200 tekstova, rešila sam da u jednom postu predstavim meni omiljene proizvode nižeg cenovnog ranga (prvi deo).


Počeću od šampona. Imam jako osetljivu kožu glave i zaista je malo tih šampona koji mi odgovaraju. Jedan od najjeftinijih šampona a meni najdražih jeste Velnea Matični mleč. Ovaj šampon ima divan blag miris, izuzetno je blag prema koži glave a pritom jako lepo očisti kosu. Ne isušuje, ni malo nije agresivan i apsolutno ga obožavam. Potrošila sam mnogo bočica ovog šampona i zaista mi je jedan od najboljih.


Još jedan šampon, vrlo jeftin i jako dugo u mojoj rutini je Afrodita Kopriva i pantenol. Ovaj šampon u kombinaciji sa dobrim maskama je mene odvikao, još pre nastanka ovog bloga, od šampona sa silikonima. Zahvaljujući ovom šamponu moja kosa je prestala da opada, i počela da raste ogromnom brzinom. Istina jeste da je malo jači i da nakon njega mora da se koristi maska, ali svakako vam i savetujem, da nakon svakog pranja negujete svoju kosu nekom maskom. Meni ni malo ne utiče na isušivanje kose, jer mi je kosa prirodno svilenkasta i meka. Čisti savršeno, toliko da uvek kada perem kosu njime vidim nečistoću pri ispiranju iako je drugi dan od pranja kose. 


Kada su u pitanju Garnier maske za kosu, ne mogu a da ne izdvojim dve koje su mi omiljene. Garnier ima sjajne hidratantne maske. Ukoliko imate izuzetno dehidriranu kosu, bojim se da vam Garnier neće mnogo pomoći, ali normalnoj kosi, i kosi koja je blago isušena verujem da će Garnier nega biti sasvim dovoljna. Definitivno večiti favorit kada je u pitanju Garnier, za mene je Garnier Ultra Doux Avocado oil & Shea Butter (i balzam iz iste linije je fantastičan). Ovu masku dugo godina koristim s vreme na vreme i fantastična je. Takođe, kao favorita bih izdvojila i masku Garnier Maslina, koja divno hidrira.




Schauma balzami su za mene pravo otkriće. U prepisci sa vama smo ustanovili da u sastav skoro svih njihovih balzama (bar onih na koje sam ja naišla) u sastav ulaze i proteini i to su uvek na visokom mestu. Nažalost, nisu toliko koncentrovani da mogu zameniti proteinske maske, to je jasno. Međutim, ovo su definitivno proizvodi vredni pažnje. Za mene koja imam tanku kosu i obožavam proteine i njihov efekat, njihovi balzami su najkvalitetniji balzami koje sam ikada imala priliku da probam. Schauma Keratin je prvi u kojeg sam se zaljubila, zatim Schauma Q10 čiji je efekat vrlo sličan ovom prethodnom. Ove balzame koristim rotirajući ih sa proteinskim i hidratantnim pakovanjem i savršeno upotpunjuju moju negu. Upravo isprobavam još jedan koji do sada nisam koristila, pa vam javljam utiske.



Za Serical maske ste verovatno čuli, a ako niste, ne znate šta ste propustili. Malopre sam rekla da su Schauma balzami najkvalitetniji balzami koje sam probala. E, pa moram reći da je Serical latte najbolja maska-balzam koju sam ikada probala :) Ova maska nije nešto što će dati dugoročne efekte na kvalitet kose, jer prosto, sastav je takav da nije nešto posebno bogat. Međutim, ova maska toliko divno omekša kosu i ima tako divan trenutni efekat, a pritom ima vrlo nisku cenu i ogromnu mililitražu. Savršeno ukroti krajeve, zagladi ih, daje predivan miris i divnu mekoću. Morate je probati, ako već niste.




Koji su vaši omiljeni proizvodi nižeg cenovnog ranga?

6 коментара:

  1. Анониман12. мај 2017. 20:49

    Od jeftinih proizvoda definitivno bih izdvojila Serical latte masku i Balea sampon vanila/bademovo ulje. I ovaj sampon je sasvim blag i ne sadrzi silikone a ima u sastavu pantenol i vitamin b. Takodje nije losa ni Alfaparf leave-in prskalica keratinsko mleko.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bih se slozila sa tobom I dodala Kalos Keratin. Cini mi se da je nisi probala, koliko pratim blog. Imamo slicnu kosu I mislim da ces se oduseviti. Topla preporuka.

    ОдговориИзбриши
  3. I ja obozavam ovu Garnier Shea butter i avokado masku za kosu, a otkrila sam je potpuno slučajno, Serical make za kosu su mi dugogodišnji favorit, a sada kada sam videla moram probati taj Velena sampon, jer mi treba neki dobar i blag, jer od farbanja cesto dobijem perut. Divan post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, načula sam da se taj Velnea šampon više ne proizvodi :(

      Избриши
  4. Slazem se za Afroditin sampon, i onaj sa belim lukom mi je super. Pogledaj moj blog ako zelis :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nikako da probam Serical Late masku, odbija me velko pakovanje. Imam tanku, slabu kosu neke srednje duzine a kako volim cesto da menjam maske smatram da bi mi Serical trajala godinama. Secam se perioda od pre tri cetiri godine kad mi je kosa bila bezivotna, bez sjaja a ja ocajna guglam i naletim na tvoj blog. Iste veceri pobacam sampone koje sam imala (svi su bili sa silikonima) i sutradan odem do Lilija po Velnea sampon sa maticnim mlecom , secam se bio je na akciji nekih 80 dinara, ja u cudu i pitam se sta ja to kupih!!! Posle toga savet po savet sa tvog bloga i moja kosa zasijala, zivnula i poverenje je rodjeno!!!

    ОдговориИзбриши