Shauma Q10 Balzam za kosu

Jedan od prethodnih postova na blogu, o Schauma Keratin balzamu dosta je privukao vašu pažnju. Pre svega, radi se o cenovno pristupačnom proizvodu sa dobrim sastavom. Zbog toga sam rešila da isprobam još neki Shauma proizvod, pa vam u ovoj recenziji predstavljam Schauma Q10 - Balzam za tanku i slabu kosu.



Ako pogledamo sastav, shvatićemo da je vrlo sličan Schauma Keratinu. I kod ovog proizvoda je Keratin u vrhu liste sastojaka, i ovo je najbitniji sastojak ovog proizvoda. U svom sastavu ne poseduje silikone.

Ovaj balzam je gust, prijatnog mirisa i teksture karakteristične za balzame. Svaki balzam vrlo brzo trošim, jer mi se čini da ih kosa brže upija nego maske. Osećam potrebu da kosu bukvalno rečeno natopim proizvodom. Nanosim ga na kosu kao i Schauma Keratin, na sledeći način:

  • Nanesem ga na krajeve kose koje prethodno pokvasim vodom, nakon čega dobro operem kosu šamponom. Regenerator držim što duže, najmanje pola sata
  • Nanesem ga nakon pranja kose šamponom, držim što duže mogu i isperem vodom.

Ako imate kosu sklonu mašćenju onda je bolji prvi način, jer i nakon pranja ostaje sloj na dlaci.



Iz mog ugla, efekat ovog balzama je gotovo isti kao i kod Schauma Keratin bazama. Možda čak i za nijansu jači. Kosa je zaglađena, meka, sjajna, ali dobija na teksturi i na dodir osetimo taj sloj na dlaci. Ovakav efekat vam se može dopasti ili ne, ali dosta proteinskih proizvoda daje ovakav finiš. Ja takav efekat izuzetno volim ali samo u slučajevima kada želim da mi je kosa ravna, bez peglanja i feniranja, ili ako se kojim slučajem peglam ili feniram, pa želim da kosa bude još glađa, lepša i lakše i da brže dobijem željeni efekat. Čini mi se da više ravna kosu, u poređenju sa Schauma Keratin balzamom. Masnoj kosi takav efekat možda neće biti najbolje rešenje, ali povremeno možete i trebate kosi obezbediti ovakav proteinski tretman, ako nemate novca za skuplje, profesionalne varijante. Ukoliko imate masnu kosu preporučila bih vam da ga koristite pre pranja, kao što sam napisala u prvom primeru postupka nanošenja.

Ukoliko tražite pristupačnu, jeftinu varijantu proteinske nege, od srca vam preporučujem ovaj balzam, kao i Shauma Keratin, jer za ovaj novac ne možete pronaći ništa bolje. Tvrdim da je ovaj balzam bolji od mnogih proteinskih maski drogerijskog ranga, kako po sastavu tako i po efektu. Iako se možda bojite tog sloja koji nakon korišćenja ovog proizvoda ostaje na dlaci, imajte u vidu da je svakoj, a naročito tretiranoj i oštećenoj kosi potrebna proteinska nega. Da se razumemo, ne daju svi proteinski proizvodi ovakav efekat, ali ponavljam, ako ne možete sebi ugoditi profesionalnim, koncentrovanijim proizvoda, ugodite svojoj kosi bar proizvodom iz ovog ranga.

Cena: oko 200din.
Količina: 200ml
Gde kupiti? Drogerije i marketi.
Sastav:



6 коментара:

  1. Zanimljivo, meni se upravo taj film na dlaci nije svideo. Inače, moja griva može podneti puno toga, ali Schauma proizvode uvek preskačem :D Nakon tvoje recenzije, i kad malo zahladi možda isprobam ovu liniju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoja griva je potpuno drugacija od moje :D Mislim da bi se ti vise odusevila nekim hidratantnim pakovanjem, dok mene takva ne mogu oduseviti mnogo jer mi vise fali proteina od hidratacije :) Možda je bolje da preskočiš ili probaš nešto njihovo hidratantno, nadam se da to ne ostavlja sloj na dlaci :) :****

      Избриши
    2. Istinu zboriš. Meni je kosa kao koža, uopšte ne toleriše preparativu koja nije adekvarna godišnjem dobu, stanju itd. Npr, proteinska pakovanja zimi su mi MUST, ali leti nikako jer mi doslovno ulepe dlaku :D Dakle, leti hidratacija. Komplikacija.

      Избриши
  2. Анониман28. јул 2016. 11:58

    Probala sam Schauma Keratin balzam, i slazem se da ga kosa neverovatno brzo upije, ne znam tacno do cega je, ali znam da kad stavim masku, i nakon utrljavanja mi ostane sloj maske na kosi, a ovaj balzam se u roku od odmah "pretvori u vodu", i kao da ga nisam ni stavila. :) I meni daje teksturu dlaci, izgleda punije i deblje, ja to volim, jer mi je tanka dlaka.
    Imas recenicu u tekstu: "Masnoj kosi takauplje, profesionalne varijante."
    Pretpostavljam da je neka greska, ili da fali deo, jer ovako ne znam znacenje. :)
    Pozdrav. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno što si mi ukazala na grešku, ispravila sam je :)
      Hvala takođe na komentaru, jer si podelila svoje utiske :*

      Избриши
  3. Moj omiljeni. Stvarno kosa bude drugačija, čvršća i punija.

    ОдговориИзбриши