Allin šampon i losion (nakon prvog kruga tretmana)



Iako je prvobitan plan bio da utiske o ovim proizvodima podelim sa vama na kraju tretmana, ipak sam rešila da tome prethodi ovaj post sa utiscima nakon (skoro) mesec dana korišćenja, tj nakon završenog prvog kruga. Verujem da vas interesuje kakvi su prvi utisci, tj.kada zapravo proizvod počinje da deluje. Takođe, meni je korisno da negde zapišem detaljan utisak nakon svakog kruga, kako bih mogla realno da procenim date proizvode na kraju tretmana, jer stvari mogu da krenu i na bolje i na gore.

Nisam mnogo poštovala pravila korišćenja, ali sam se trudila. Naime, dešavalo se da uveče stavim losion a da ujutru ne operem kosu, jer je izgledala apsolutno čisto a miris se u potpunosti izgubio, pa sam losion opet stavila naredne večeri, i jutro nakon toga oprala kosu. Ali, to je dozvoljeno, i nema apsolutno nikakvih neželjenih efekata.

Do današnjeg dana losion sam koristila tačno 10 puta, uglavnom, veče pre pranja Allin šamponom. To je, upravo i prvi krug tretmana, nakon čega se narednih pet pranja koristi samo Allin šampon, a nakon toga sledi sledeći krug.



Na priloženim slikama možete videti koliko sam proizvoda porošila. Bitno je da znate da nisam štedela, jer sam išla logikom da je bolje da stavim više proizvoda, kako bih bila sigurna da je proizvod lepo raspoređen po celoj površini. Po mojoj proceni, količina će biti dovoljna za naredna dva- tri kruga, koliko sam i planirala da koristim ovaj proizvod (to je otprilike dva- tri meseca). S obzirom na to, moram da iznesem utisak o ceni, koja me je na početku odvlačila od ideje o kupovini (jer retko ko bi olako dao više od 1000 dinara za proizvod o čijem kvalitetu nije siguran), ali sada ne žalim, jer je za ceo tretman ova količina sasvim dovoljna, tako da nije potrebno da kupujete dodatnu količinu za vreme trajanja tretmana. Kasnije je sasvim dovoljno da koristimo samo šampon.

Ne znam da li sam urekla svoju kosu hvalisanjem kako mi više ne opada, kao i lice, koje mi je do skoro bilo u super stanju, ali sve se "izopačilo". Hormoni su mi poludeli ponovo i mučim veliku borbu sa njima. Bukvalno neposredno pre početka korišćenja Allin-a je kosa počela malo da opada, i prvo sam pomislila da je u pitanju jesenje opadanje, ali onda su se pojavile i bubuljice u jednom delu lica, bolovi u jajnicima, i sve to zajedno mi je dalo znak da hormoni luduju.

Pokušavam da odbacim iz glave činjenicu da sam samo običan baksuz :(

Ili treba da budem srećna, jer ću imati priliku da testiram Allin na jednom tipičnom primeru opadanja usled hormonskog poremećaja.... o.O (naravno, nisam ozbiljna.)

Elem, šta sam primetila nakon prvog kruga korišćenja?

  • Teme mi se nije dodatno isušilo / ne masti se brže neko inače... Čak možda nemam potrebu da je perem svaki drugi dan, kao što to obično radim, ali uglavnom sam je ipak prala, jer volim kada mi je kosa potpuno čista.
  • Nisam dobila perut, niti bilo kakvu drugu reakciju kada je u pitanju koža glave.
  • Krajevi mi se od upotrebe šampona nisu dodatno isušili. Čak mi je kosa jako meka (što može biti da je od ostalih preparata), ali je meka naročito pri temenu, što me jako raduje, jer mi je pri temenu nefarbana kosa i daje mi podsticaj da dalje negujem kosu, jer mi jako nedostaje moja prirodna boja.
  • Kosa raste!!! :) Ne znam koliko, ali ću uporediti slike na kraju (pre početka tretmana sam se slikala, kako bih na kraju videla taj efekat rasta koji obećavaju). Uglavnom, raste nova kosa koju najviše primećujem ispod šiški. Iskreno se nadam da će mi kosa biti malo gušća jer je trenutno retka, bar za moj ukus.
  • Da li mi se smanjilo opadanje? Ne u potpunosti, ali opada vidno manje dlaka, nego na početku tretmana. Napomenula sam i na početku-kosa mi ne opada mnogo, sigurno ne toliko da bih se zabrinula i odmah potražila stručnu pomoć, ali s obzirom da imam jako tanku dlaku i pored toga malo ređu kosu + problem sa hormonima, nije mi lako kada vidim i svega nekoliko dlaka. Nisam ni očekivala da će nakon prvog kruga sve da se stablizuje, ali mislim da je za očekivati da vidim efekat, makar bio i minimalan.
Iskreno, pošto mi, hvala Bogu, za sada, kosa ne opada u ogromnim količinama, nisam previše opterećena tim, već mi je prvenstveno na umu rast kose, jer ne volim dužinu "malo ispod ramena". Kosa mi je sada spremna na šišanje, jer, ipak se čak 7 mes. nisam šišala. Ipak ću šišanje odložiti kako bih videla rezultate vezane za rast. (obećavaju 3cm mesečno?!)

Jedva čekam kraj tretmana kako bih mogla da donesem krajnji sud o efektu ovih proizvoda na moju kosu, i iskreno se nadam da ću svojim detaljnim testiranjem pomoći i vama koji čitate, naročito onima koji imaju problem poput mog.

Puno vas pozdravljam, i želim vam lepu jesen, bez opadanja kose :)

***P.S. Ukoliko ste propustili post o opisu ovih proizvoda, načinu korišćenja, mirisu i sličnim korisnim informacijama, ceo post možete pročitati klikom OVDE

Kraj tretmana (Klik OVDE)

34 коментара:

  1. Zanimljivo, sad me baš zanima šta će biti na kraju haha kao da gledam seriju :D Ako raste kosa od toga ja kupujem.

    ОдговориИзбриши
  2. Držim fige da tretman ispuni sva tvoja očekivanja. I hoćemo fotke! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Biće slika, nego je bolje da poredim na početku tretmana i na kraju, jer ako bude efekta, tada će biti najprimetniji :)

      Избриши
  3. I ja nestrpljivo čekam nastavak, tim više što imam problema sa ispadanjem :(

    ОдговориИзбриши
  4. Kao sto sam jednom vec rekla vezano za Allin sampon, mene je spasio opadanja kose, a kosa mi je mnogo zdravija i zivlja od kako ga koristim. Zelim da probam i losion, ali nikako da se nateram ;( Ako su rezultati vidljivi, a iskreno se nadam da jesu, onda vredi svakako ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ee ovaj sam post cekala! Zapravo skroz se slazem sa tobom povodom sampona -nije prestala da opada ali nije ni strasno...ma otkud znam meni izgleda kao i tebi rade hormoni, iskacu mi bubuljice na desnoj strani lica O.o (samo na toj) i stalno sam pod nekim stresom, sada zbog ispita, ne znam opada mi pojacano sto me jako nervira a sam sampon izgleda nece bas da pomogne a losion nisam koristila a pocela bih pa da vidimo :) Doduse ja ovaj sampon ne bih menjala, nije mi isusio kosu, nije nista negativno doneo, a lepa mi je kosa od njega (naravno, koristim i pakovanja i sve propratne stvari :)) Okad ga imam, a potrosila sam prvu bocicu, pre par dana kupila drugu, ja nisam prala kosu drugim samponom....iako je moja kosa suva pa joj mozda treba neki za hidrataciju (npr onaj nas Velnea m mlec) ali prosto volim Allin, nekako ga dozivljavam kao lek :Da hidriram kosu pakovanjima... Rekla mi je apotekarka da mu mozda treba duze da stvarno pocne da deluje (sto se opadanja tice) doduse potrosila sam tu 1 bocicu ...Ne znam, zbunjena sam, nije bas zaustavio opadanje, ali kosa stvarno raste fino :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno su hormoni, zbog stresa :( Evo, ja sam nekako uspela da saniram bubuljice. Za problem sa opadanjem se koristi losion a šampon je tu samo da pomogne, koliko sam ukapirala.

      Избриши
    2. Sutra cu uzeti i losion, sta mislis kako da ga koristim, nema sanse da kosu svakog dana perem, jer to nikada ne radim i nemam potrebe za time, zapravo perem je svakog 3. ili 4.dana, pa bih tako radila samo bih pre pranja nanosila losion e sad zanima me da li da samo pred pranje nanosim ili mogu npr.ovako -operem kosu pa ga to vece nanesem pa onda npr.sutra uvece ne a prekosutra da pa ujutru operem? Al sam zakomplikovala :))) Volela bih da ga sto cesce stavljam ali nemam potrebu da tako cesto perem kosu (osim ako ne bude smrdela :D)

      Избриши
  6. Moja kosa je podivljala u poslednje vreme i moracu da ponovo kupim Allin ali ovaj put uz balzam,masku i kapi jer prosli put kada sam ga koristila pomogao mi je oko opadanja ali posle 3 meseca koriscenja mi je ipak isusio kosu jer sam ga samog koristila misleci da ce drugi proizvodi umanjiti njegovo dejstvo.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi trebalo da koristiš Allin uz masku, i ostale proizvode za negu kose, jer po meni, svaki dobar šampon ima takve sastojke koji lepo očiste kosu i neguju teme, ali nikako nisu dovoljni za negu kose, tačnije krajeva

      Избриши
  7. Odličan post! Mislim da je dobra ideja pisati i pre završetka, tako i mi, a i ti sama imaš bolju evidenciju. Drago mi je da si zadovoljna, nadam se da će tako i ostati, a i da će ti se hormoni smiriti...

    ОдговориИзбриши
  8. Ps.ja se vec 2m nisam sisala a uvek se sisam 1cm na 2 m, sad cu cekati jos jedan mesec, ne bi li bilo veceg pomaka, bukvalno me je strah da se duzi period ne sisam da ne bi istecenja bila veca pa da moram vise da skratim...mada i kad mi je najostecenija bila ja je nisam drasticno skracivala, uvek najvise 2cm :) Volela bih da ovi preparati ispunjavaju ta 3cm mesecno ali genetiku da promene ne mogu, nekim zenama tako sporo raste (mojoj mami) jbg :D a npr.mojoj drugarici raste "ko iz vode " i kad se ne sisa redovno, kosa joj bude na granici neukusa sto se duzine tice :) Zavidim :) ko da bi mi bio pa problem redovno sisanje pih, dobila bih "samo " sve zdraviju i zdraviju kosu ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) I ja znam devojke kojima jako brzo raste, a i jednu devojku kod koje nikakvog pomaka ne vidim kada je u pitanju dužina. Kosa joj je uvek iste dužine a šiša se po 1-2cm na dva meseca

      Избриши
    2. Pa to je to, kosa sporo raste (oko 1cm mesecno) a ona onda osisa taj 1cm i nista :D :/ ako odlozi sisanje na npr 3m i tad skrati po 1cm bice joj bolje, tako cu ja sada da radim, po 1cm 1,5 na 3-4 m.

      Избриши
    3. Pa to je to, kosa sporo raste (oko 1cm mesecno) a ona onda osisa taj 1cm i nista :D :/ ako odlozi sisanje na npr 3m i tad skrati po 1cm bice joj bolje, tako cu ja sada da radim, po 1cm 1,5 na 3-4 m.

      Избриши
  9. Uzdam se u to da tretman ispuni tvoja ocekivanja :)

    ОдговориИзбриши
  10. Kosa ti nije oštećena, baš je zdrava i sjajna! Ranije sam koristila Lorealove ampule kojih više nema. Moraću da nađem nove, ali mislim da će to ipak biti Selektiva :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako je ovaj komentar dospeo ovde???? Ostavila sam ga na najnoviji post, na temu ampule!

      Избриши
    2. Ne znam. :( Ali sam predpostavila da je bio namenjen drugoj temi. Neces pogresiti sa Selective ampulama, sigurno

      Избриши
    3. Veruj mi da sam pisala na današnjoj temi, sto posto sam sigurna. I na ovu sam komentarisala kad je bilo vreme. Blogger je čudo :D Probaću Selektivine sigurno, nagovorili ste me, samo da se setim kad budem u prolazu da kupim :)

      Избриши
  11. zdravo,interesuje me da li losion mora da se koristi deset dana uzastopno ili moze posle 3,4 dana ponovo da se stavi kad odlucimo da peremo kosu?pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao. Ne koristi se deset dana uzastopno. -Sve je objasnjeno u ovom postu http://zdravakosa.blogspot.com/2013/08/allin-sampon-i-losion.html

      Избриши
    2. Hmm... gledano na to da sam probala i tzv bojanin sampon protiv opadanja i nisam preterano zadovoljna resila sam da pocnem sa koriscenjem allin sampona i losiona gde na bocici jasno pise da se svako vece tokom 10 dana stavlja losion a potom pere, ja sam resila da pratim uputstvo sa bocice pa cemo da vidimo, imam samo zamerku jer se preterano brzo trosi losion, stavila sam ga 5x i bocica je vec do pola prazna :/ doduse stavljala sam ga cetkom za farbanje... u svakom slucaju srecno :)

      Избриши
    3. Kontaktiraj zaposlene u Allin-u i potvrdiće ti da se losion koristi na način koji sam opisala. NEKADA se tako koristio, sada je uputstvo izmenjeno. Imaš sve opisano na njihovom novom sajtu http://allin.rs/

      Избриши
    4. I meni je baš dugo trajala bočica. Prebaci prskalicu sa nekog drugog proizvoda. Troši se na taj način baš sporo,

      Избриши
  12. Ne svidja mi se ni malo. kosa mi je masna od njega odmah sutradan i izaziva svrab. bas sam razocarana

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман30. мај 2014. 08:27

    da li je potrebno da se pere redovno ?

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман14. март 2015. 00:37

    Gde su utisci nakon drugog, treceg kruga? Ne mogu da ih nadjem, a moram da vidim da bi presudili da li da kupujem ili ne

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://zdravakosa.blogspot.com/2013/10/allin-sampon-i-losion-na-kraju-tretmana.html

      Избриши