Kako da kosa brže raste (2) ricinus+pantenol+kopriva (Detaljno)

Koliko će brzo kosa da raste zavisi od osobe do osobe...

Znam po sebi, koliko je nekada teško istrajati u svojoj odluci.. Rešim da promenim navike, smislim kojim ću danima da stavljam ta čuda na glavu, uspem mesec dana da održim kontinuitet, pogledam kosu, ne vidim ogromne promene i prestanem...

Da, tako je bilo u početku, ali sa dobrom organizacijom, strpljenjem i trudom možete da istrajete u svojoj odluci i da vidite rezultate.

***Kosa u proseku raste 1cm meseečno. I sasvim je logično da za mesec dana  ne možete očekivati čudo.***

1. Napravite plan. Smislite kojim ćete danima šta da stavljate na kosu.
Do sada sam čula za svakakve kombinacije, losione, ulja, šampone i sl. ali ono u šta zapsolutno verujem jeste da su ricinus, pantenol i kopriva ono što će u većini slučajeva doneti prave rezultate.


 Šta sam ja radila da bi mi kosa brže rasla?
  • Prvo bih poprskala teme sa Pantenol rastvorom. 
  • Zatim bih umasirala u teme mešavinu ricinusovog i brahmi amla ulja (nekad samo ricinusovo), koju sam prethodno malcice zagrejala... Nekoliko minuta sam masirala teme. To odstoji na kosi što duže (najmanje 2h, a najviše celu noć), 
  • Nakon toga dooobro isperem sa šamponom od koprive. 
  • Dalje po potrebi- hidratantno ili proteinsko pakovanje.  
  • Danima kada ne stavljam ulja na kosu, pre pranja utrljam koprivine kapi, koje takođe odstoje na glavi neko vreme, što duže...
  • Kada imam više vremena, uglavnom jednom mesečno, stavim zelenu glinu (Vitalia), da odstoji dok se skroz ne osuši, čime dubinski očistim kosu, tj teme. 
  • Pijem dosta tečnosti. Naročito čaj od koprive i/ili zeleni čaj. 
  • Minimalno koristim peglu i fen

 Krajnji rezultat:
Ja sam zadovoljna koliko brzo moja kosa raste.. Do pre par meseci sam po izrastku mogla da merim, gde mi je izrastak u jednom trenutku bio 2cm, a jos nije prosao ni ceo mesec od kako sam se ofarbala. Sada malo pauziram ali uskoro počinjem opet sa istom "terapijom".

2.Nega temena+Nega krajeva. Negujemo teme, jer nam je osnovni cilj da ojačamo koren kose, i da očistimo teme kako bi kosa nesmetano rasla. Ali šta nam sve vredi ako su krajevi krhki i oštećeni? Zato stavljamo kvalitetne maske, koje će obezbediti hidrataciju, pa kosa neće biti suva i bez sjaja, i povremeno ćemo stavljati masku sa proteinima, koja će regenerisati mala oštećenja. Veća ćemo ošišati.

3.Budite realni- Rezultate ćete primetiti onda kada ne budete svaki čas gleldali u kosu i kada prestane da vas muči pitanje da li je i koliko je porasla... Ako pogledate svoju kosu nakon 3 meseca, imaćete šta da vidite.
Kosa ne može da umesto 1cm poraste 4cm mesečno, ali može da poraste do 2cm, što u početku ne izgleda kao da je mnoogo, ali posle par meseci izgleda kao veliki pomak.

4. Ukoliko nema pomaka-Proverite svoju krvnu sliku a po mogućstu i hormone, koji često umeju da budu glavni uzročnik gubitka kose i usporenog rasta.


39 коментара:

  1. Koristila sam ricinus sa pantenolom i bila jako zadovoljna rezultatima pa se ulenjila i prestala.Moracu opet da se vratim tim tretmanima...
    Ah da, stavljala sam i ugrejano maslinovo ulje ili kokosovo na krajeve. Manje mi se susila kosa,a samim tim i pucali krajevi...

    ОдговориИзбриши
  2. Super je ta kobinacija ulja.. Kokosovo je predobro za krajeve

    ОдговориИзбриши
  3. ricinus je super, koristim ga i ja, ali ne stavljam redovno, jer nemam vremena bas za to.
    a i sampon od koprive je sjajan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam se u poslednje vreme ulenjila kada je u pitanju ricinus, ali zaista je fenomenalan

      Избриши
  4. O izvini pitala sam te sve ovo na drugoj temi, ovako cu i ja da radim :) kupicu i pantenol i ricinus :)

    ОдговориИзбриши
  5. Može pitanje vezano za zadnju rečenicu? Kakve veze imaju hormoni sa rastom kose? Tj.da li konkretno estrogen djeluje pozitivno ili negativno? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaki endokrinolog mi je to rekao Takodje, mojoj prijateljici je zbog hormona opala kosa i nova jako sporo rasla gde joj je objaasnjeno da su hormoni uzrocnik i jednog i drugog problema.. Ne znam da li je konkretno estrogen u pitanju, ali pri sledecoj poseti endokrinologu cu pitati i ostaviti odgovor ovde.

      Избриши
    2. Imaju hormoni veze sa kosom, još kako. Ukoliko tireoidea (štitasta žlijezda) ne radi kako treba i luči manje hormona, jedan od načina manifestacije tog deficita je izraženo opadanje kose. Ja sam skoro oćelavila dok mi nisu uputili endokrinologu da provjerim hormone štitnjače. Sada je, da kucnem u drvo, sve super.

      Избриши
  6. Koristila sam Afrodita Kopriva o pantenol šampon zajedno sa pantenol rastvorom i ricinusovim uljem i prezadovoljna sam rezultatima. Moram napomenuti i da se farbam u plavo, a da mi je.kosa meka kao svila. Probajte, nećete se pokajati!

    ОдговориИзбриши
  7. Da li valja koristiti ricinusovo ulje ako neko ima problem sa masnom kosom,kosa mi se jako masti,i svaki drugi dan je moram obavezno prati,pa me zanima da li je pametno da stavljam ricinusovo ili brahami amla ulje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ricinusovo ulje ne unice na prekomerno mascenje kose. Mozete ga slobodno koristiti. Samo je bitno da ga dobro isperete jer je malo gusce.

      Избриши
  8. Koje pakovanje koristis? Ja sam mislila da kupim insight, cula sam da je super. Kako si zagrejavala ulje? :$

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim više pakovanja. KOmbinujem u zavisnosti od toga kakav efekat želim, i u kakvom stanju mi je kosa.

      Ulje zagrevam tako što ga stavim u šoljicu, a šoljicu stavim pored izvora toplote :)

      Избриши
  9. Pozdrav, mene zanima da li korišćenjem ricinusovog ulja kosa može da se progusti? Imam jako retku kosu i tanku dlaku, i meni i nije interes da mi kosa brže raste jer meni duža kosa nikako ne stoji (do ramena idealno). Ali čitala sam negde po Netu da se nekima navodno progustila kosa korišćenjem ricinusovog ulja (bar im tako deluje). Ako ricinus stvarno može da napravi to čudo koristila bih ga svakako, a dužinu bih rešavala kod frizera. Unapred hvala :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ja imam problem sto se tice rasta kose.Farbam se u plavo,redovno sisam kosu,al' imam utisak da mi kosa raste do neke odredjene duzine i deluje toliko suvo,bezivotno kao slama,i nema pomaka vise od te date duzine.Super izgleda samo kad se isfenira.Koristila sam i pantenol,ricinus,AD kapi,kapi koprive,al' ne primecujem nikakvu razliku.Molim za savet.Unapred zahvalna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sama činjenica da se farbate u plavu govori mi da vam je verovatno oštećena struktura dlake. U tom slučaju se dešava da dlaka jako puca, tako da se stviara utisak da kosa uopšte ne raste i ostaje na istoj dužini. Morate intenzivno negovati kosu, jer se farbate. Morate uložiti i novac i trud da se situacija popravi. Što se tiče rasta, moj predlog je da koristite šampon bez silikona (pronađite moje recenzije o šamponima) i koristite pantenol i ricinus na način koji sam opisala u svojim tekstovima. Srećno

      Избриши
  11. Анониман2. март 2014. 21:30

    Koliko puta nedeljno treba koristiti pantenol rastvor i ricinusovo ulje pre pranja kose? hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne postoji pravilo. Jednom nedeljno, eventualno dve nedelje je, po mom misljenju dovoljno stavljati ricinus, a pantenol i cesce. Pantenol je zaista odlican. Mozete ga svakodnevno koristiti ako zelite, i za sta god zelite (kosu, kozu)

      Избриши
    2. *eventualno jednom u dve nedelje

      Избриши
  12. Pozdrav...Imam 21 god muskarac sam..pocela mi je opadati kosa prije par godina zanima me da li bi mi ricinus i pantelon mogli pomoci i da li imate neke druge savjete mozda??poz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo, morate mi reci da li vam kosa opada usled genetske predispozicije da vec pocnete da gubite kosu, zbog nekog zdravstvenog problema, ili mislite da je po sredi neki drugi problem?

      Nazalost, tesko da mogu da vam pomognem jer je sa muskarcima ovaj problem drugaciji, jer imate totalno drugaciju hormonsku sliku od zena. Najbolje bi bilo da posetite dermatologa koji ce vas uputiti dalje. Mozda cete morati da proverite hormonsku sliku. Opet kazem, sve zavisi od uzroka opadanja.

      Ako nije nista strasno, i nije u pitanju trajno gubljenje kose, trebalo bi da vam ricinus i pantenol pomogne. Mozete da dodate i koprivine kapi u tu kombinaciju.

      Srecno, i nadam se da cete resiti svoj problem.

      Избриши
  13. Prvi put cujem za brahmi amla ulje, kakvo je to ulje i kako koristis zelenu glinu?? Pozz svima... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brahmi amla je odlicno ulje. Vise o njemu procitaj ovde. http://zdravakosa.blogspot.com/2013/09/brahmi-amla-ulje-poklon.html

      A o zelenoj glini sam pisala ovde, sve ti je detaljno objasnjeno. http://zdravakosa.blogspot.com/2013/05/glina-za-kosu-i-lice.html

      Veliki pozdrav

      Избриши
  14. Prvi put cujem za brahmi amla ulje, kakvo je to ulje i kako koristis zelenu glinu? Pozz svima :)

    ОдговориИзбриши
  15. Godinama izvlacim pramenove, kosa mi je potpuno unistena,resila sam da prestanem i oporavim je.od pre 3 meseca sam pocela dva do tri puta nedeljno da stavljam:maslinovo,cickovo,brahmi,ricinusovo,bademovo ulje,zelatin jestivi,pantenol,koprivu,bananu,jaje,med...da je prelivam vodom od krompira i zelenim cajem,stavljam recept losion,i nistaaaaa.moram da se sisam.muka mi je vise od svih ulja i svega,bukvalno sam isprobala sve sto sam cula,do sada bi i celavom izrasla kosa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ni čudo s obzirom da uništenu kosu nikako ne možeš da oporaviš na taj način. Ne znam koliki je to stepen oštećenja, ali ako je jako, jako oštećena onda mogu pomoći samo makaze, ili jako proteinsko pakovanje za kosu za koje ćeš morati da izdvojiš nešto više novca. Moj predlog je Davines HBP.

      Избриши
  16. Анониман9. јун 2014. 16:57

    Koristila sam ricinusovo ulje pre godinu dana i stvarno mi je kosa brze rasla i bila je mekana. Ali procitala sam komentar gde ste rekli da treba da se stavlja jednom u dve nedelje, ja stavljam 2 puta nedeljno i jednom nedeljno kapi od koprive. Da li ricinus smem toliko da cesto da stavljam? Planiram da stavljam 3 meseca, a posle toga mesec dana pantenol, moze li i tako ili da stavljam kao sto ste napisali? Hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema pravila koliko često treba da se stavlja ricinus na kosu. Svako radi kako želi, i kako mu odgovara. Da postoji neko određeno pravilo bilo bi naznačeno na proizvodu. Ja sam napisala kako ja inače koristim, mada je i to relativna stvar, jer volim da eksperimentišem. Smeš slobodno da stavljaš ricinus koliko želiš i kada želiš.

      Избриши
  17. Анониман25. јул 2014. 11:03

    Počela sam da koristim ricinusovo brahmi ulje sa tim sto ja to dodam i kapi korpive pa sve to zajedno utrljam u teme i na krajeve. Rezultati su za sad odlični ali imala sam problem da operem ulje sa kose tako da i nakon nekoliko šamponiranja bude masna, a onda sam probala da kosu pri pranju uopšte ne kvasim, već prvo istrljam šamponom od koprive pa tek onda isperem. Zvuči blesavo ali to je definitivno pomoglo i mogu Vam reći da nakon prvog šamponiranja osećam da mi kosa nije masna. Preporučila bih Vam da probate ako imate isti problem. Verovatno ima veze sa tim što ulje odbija vodu tako da ni šampon ne može da dopre do vlasi. Inače blog mi se mnogo sviđa i sama radim svoje istraživanje sa ubrzanim rastom kose pa javljam rezultate. :) Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  18. čula sam da je kana dobra za kosu....da li neko ima neka iskustva sa tim?

    ОдговориИзбриши
  19. Samo da pitam moj prijatelj hoce da mu poraste kosa da li ce mu porasti kosa ako koristi ove sampone jer je on muske a vi ste napisali da sve zavisi od hormona da li ce mu opasti kosa ako koristi ove sampone?

    ОдговориИзбриши
  20. Ja sam imala ono ludilo kad je tek izaslo u modu da se brije strana glave. Kasnije sam se pokajala i nisam mogla docekati da mi kosa poraste, uzass probala sam ovo i jako sam yadovoljna napretkom, imam osjecaj da raste brze

    ОдговориИзбриши
  21. Molim vas kakve su to kapi koprive?koje su?od cega su?jel to tinktura ili?gdje da ih kupim u hrv?

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман17. мај 2015. 10:45

    koristila sam sve ali nista nije pomoglo da mi brze izraste.

    ОдговориИзбриши
  23. Odlican tekst!!
    Pantenol, ricinus i kopriva su definitivno tri stvari koje su kljucne za brzi ras kose. Naravno uz pravilnu ishranu koja podrazumeva unosenje kompleks vitamina B pre svega, vasa kosa moze znatno da izraste kroz nekoliko meseci. Samo budite disciplinovane i strpljive.

    http://beautylifebysm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  24. Takodje, mozete I ricinusovo ulje stavljati na korijen trepavica ili na obrve da vam potamne I prespavate sa time

    ОдговориИзбриши
  25. Molim vas da mi pomognete ! Blajhanjem sa 6 posto hidrogenom sam izgubila napred kosu providi mi se delici temena prozorna je i nema je jednostavno na malim mestima . Dali cu moci da povratim to izgubljeno poatici rast ? Ocajna sam molim vas pomozite mi . 😔😖

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako kosa bude rasla sitacija ce se popravljati. Mozes koristiti nesto od navedenog kako bi ubrzala rast. A za taj unisteni deo, bojim se da nema pomoci, mora da izraste i da ga se sto pre otarasis.

      Избриши