Navigation menu

Klikni da pretražiš blog

среда, 25. мај 2016.

Tangle Teezer i The Wet Brush četke za kosu



U današnjem postu vam predstavljam četke za kosu koje su, kada su se pojavile, napravile pravi "bum" na tržištu i postale najpopularnije četke na svetu. Sada možemo pronaći masu kopija istih, što je posledica ogromne populrnosti ovih vrlo zanimljivih četki.


Tangle Teezer je četka vrlo zanimljivog i atrakivnog dizajna. Njen anatomski oblik omogućava da se četka lako drži u šaci, a silikonski zupci omogućavaju lako raščešljavanje kose, bez čupanja. Ovo je četka koju su mnogi brendovi pokušali da iskopiraju, jer je razlika koju pravi u odnosu na klasične četke zaista ogromna. Imala sam priliku da istu četku probam i prosto nisam mogla da verujem da kosa može tako lako da se očešlja, bez imalo čupanja. Naravno, poželela sam da je kupim, ali sam shvatila da imam i preče stvari za kupovinu, s obzirom da sa raščešljavanjem nikada nisam imala većih problema, naročito poslednjih godina kada nakon svakog pranja kose koristim kvalitetne maske. Češljanje kose bez čupanja mnogima deluje kao naučna fantastika, ali ova četka bi nekima možda mogla olakšati život.

Ova četka se proizvodi u različitim bojama i dezenima,a od nedavno postoji i posebna četka za devojčice u obliku cveta koja može poslužiti i kao držač šnalama i gumicama, a dizajnirana je tako da smanji odbojnost deci prilikom češljanja kose :)

Ispod možete videti celokupnu ponudu Tangle Teezer četki za kosu, sajta www.prodajakozmetike.com,  zajedno sa aktuelnim cenama.



Wet Brush je četka za raščešljavanje mokre kose. Ova četka za mokru kosu je na prvi pogled obična, ali ipak vrlo posebna četka. Češljanje mokre kose je strogo zabranjeno ako želite da vaša kosa bude zdrava, ali zahvaljujući ovim četkama možemo brzo i lako očešljati morku kosu, bez muke i čupanja. One takođe imaju zanimljiv dizajn,a oni koji koriste ovu četku kažu da je razlika u odnosu na obične četke zaista ogromna, jer kosa neverovatno lako klizi i uopšte nema čupanja kose.

Moram priznati da me ova četka možda čak i više privlači od Tangle Teezera, iz razloga što do sada nisam praktikovala češljanje mokre kose, a volela bih da mogu bezbedno da očešljam kosu kada je mokra.

Ovu četku slobodno možete koristiti i kada je kosa suva.

The Hot Wet Brush- Postoje klasične Wet Brush četke za raščešljavanje kose ali i četke za feniranje- Hot brush 
Sa gumiranim ručkama za non stop stilizovanje, ThermaFlex vlakna su dizajnirana da izdrže i toplotu do 230 stepeni i nude češljanje bez otežavanja. Kad se zagreje, keramički obloženi termo bareli izbacuju jonske osobine koji zaključavaju vlagu za zaglađeni i sjajni finiš. Ultra lagan i izdržljiv efekat.
Ispod možete videti celokupnu ponudu sajta www.prodajakozmetike.com The Wet Brush i The Hot Wet Brush četki za kosu, zajedno sa aktuelnim cenama.





Ako je vaš problem opadanje kose prilikom češljanja, ove četke vam mnogo mogu pomoći, a efekti su vidljivi odmah.Vlasnici ovih četki kažu da su jako kvalitetne, a ako jesu i ako čine to što obećavaju cena je zaista pristojna. Vredi uložiti u kvalitetan proizvod koji će vam biti od koristi godinama.

Da li ste vi probali ove četke za kosu i da li ih preporučujete?

Dikson Argabeta oil - Ulje za kosu



Kada nakon korišćenja nekog proizvoda dobijem komplimente za kosu tada sam sigurna da je taj proizvod fantazija i da odlično obavlja svoju funkciju.

U današnjem postu čitaćete moje impresije o ovom savršenom ulju koje sam dobila uz još jedan fantastičan Dikson proizvod, o kojem ću vam pisati uskoro. Inače, ovo ulje je iz linije Argabeta, iz koje je i jedan od mojih omiljenih proizvoda- Argabeta Collagen maska . Zaključujem da je ova linija fantastična, a u nastavku ćete shvatiti i zašto.

Probala sam ogroman broj tretmanskih ulja nalik ovom. Bilo je onih kojima sam bila zaista oduševljena (najveće oduševljenje je bio Matrix Murumur), ali ovo ulje je definitivno nadmašilo sve i sumnjam da će ikada bilo koji sličan proizvod biti bolji od ovog.
Dikson Argabeta oil je intenzivan tretman za kosu koji sadrži arganovo ulje i beta karoten. Iako je u pitanju ulje, nemasno je, ne ostavlja trag na kosi, brzo se upija i ostavlja kosu hidriranom, svilenkastom i sjajnom. Bogato je vitaminom E (prirodni antioksidant), jača kosu i štiti je od slobodnih radikala. Obogaćeno je UV filterom tako da je odličan izbor za leto, kada je neophodno da kosu zaštitimo od sunca. Ovo ulje funkcioniše i kao intifriz tretman i smanjuje vreme sušenja kose.
Možete ga mešati sa farbom, tako što ćete 5ml ulja staviti na kosu pre nanošenja boje, ili ćete ga jednostavno pomešati sa farbom i aplicirati dalje farbu uobičajeno. Time ćete kosi dati sjaj i smanjiti stepen oštećenja prilikom farbanja.

Moje viđenje i utisci
Ulje je srednje gustine, žute boje i ugodnog je mirisa koji se ne zadržava dugo na kosi.
Ni najmanje nije masno, što možete proveriti ako ulje namažete na ruke i cekate da se osuši (vrlo brzo se upija). Uopšte ne ostavlja mastan trag.


Kosa ga jako brzo upija, a meni lično najviše odgovara kada ovo ulje nanesem na opranu, mokru kosu (nakon 5-10 min. držanja kose u peškiru), a ovakav vid nanošenja preporučuje i proizvođač.

Šta ovo ulje radi?
Ono ostavlja kosu neverovatno glatkom i ravnijom, kao da je isfenirana. Kosa ima divan sjaj, meka je i hidrirana. Uopšte ne masti kosu i ne ubrzava njeno mašćenje tako da je ovaj proizvod odličan i za one sa tankom kosom sklonom mašćenju.Kosa je lepa do sledećeg pranja.
Krajevi su mi spremni za šišanje, ali zahvaljujući ovom ulju oštećenja se uopšte ne primećuju, što me je fasciniralo. Krajevi su potpuno zaglađeni. Zaista sam mnogo lepih komentara dobila na račun kose svaki put kada bih ga koristila. Nikada ni jedan proizvod nije davao ovoliki stepen zaglađenosti krajeva i skrivanja oštećenja.

Gde kupiti?
Ovo ulje možete kupiti u Dikson radnji u Balkanskoj 3, iza hotela Moskva. Ja imam ovu verziju u ampuli koja košta 300 din. (12ml), dok postoji verzija od 30ml (koju već neko vreme ne poseduju u ponudi u svojoj radnji), i od 100ml, čija je cena 4000din. Možda vam ova cena delije kao mnogo visoka, ali verujte, ta količina traje čitavu večnost, tako da smatram da je ta količina potrebna samo frizerskom salonu.

Ovo ulje ću sigurno ponovo kupiti, i to u ampulici jer jako dugo traje (iako mi je kosa duga), samim tim je cena za tu količinu sasvim prsistojna.

Preporučujem vam ovaj proizvod od sveg srca, morate da ga probate!

субота, 14. мај 2016.

Brendovi koje obožavam (TOP 5)




U današnjem postu pišem vam o omiljenim brendovima i o tome zašto su mi omiljeni.  Gotovo svaki koristim godinama i od sveg srca vam ih preporučujem. Izdvojila sam vrlo malu, ali odbranu grupu brendova koji su se najbolje pokazali kroz sve ove godine od kada se bavim temom nege kose.



Batiste
Batiste je suvi šampon koji je mnogo puta dobio predstižne nagrade za svoj kvalitet. Batiste su definitivno najkvalitetniji suvi šamponi na svetu, bez kojih zaista ne mogu. U mojoj recenziji možete pročitati utiske o više različitih Batiste šampona, pa ako vas interesuje kliknite ovde. Batiste šamponi se mogu kupiti u Dm-drogerijama, Lilly drogerijama, kao i u mnogim apotekama.

Ovo je jedan od najjeftinijih drogerijski brendova i jedan od retkih iz ovog ranga koje istinski obožavam. Ne samo kada je u pitanju nega kose, već i nega kože, Balea je jedan fantastičan brend. Njihovi šamponi, regeneratori, tretmani, lakovi za kosu- sve su zaista sjajni proizvodi sa vrlo dobrim sastavom. Moram pomenuti i njihove maske za lice koje su jedne od najboljih koje sam probala.
Balea proizvode možete pronaći u svakoj Dm-drogeriji.

Dikson je profesionalni brend koji me je oduševio na prvo korišćenje. Prvo što sam probala od Diksona jeste farba za kosu. Tvrdim da su njihove farbe jedne od najboljih sa našeg tržišta. Ali ono što me posebno vuče ka Diksonu jesu njihovi tretmani, maske i serumi koji brilijantno obavljaju svoj posao. Šta da vam kažem kada je među najboljim proizvodima koje sam ikada probala, njihova maska Dikson Argabeta Collagen. Obožavam i ostale proizvode, kao npr. mleko za kosu iz iste te linije, Argabeta line ulje za kosu, Dikson Stamiker maska i još mnogo toga. 
Dikson proizvodi se mogu kupiti u njihovoj prodavnici na adresi: Balkanska br.3, Beograd (iza hotela Moskva).

Selective
Selective je još jedan profesionalni brend koji obožavam već godinama. Izdvojila bih Selective EVO farbe za kosu, tretmane kao npr. Densi fill Botoks sa kosu, Selective Protein Infuse, Selective Mineral infuse, koji su moji omiljeni tretmani u vidu ampula koje sam ikada probala. Protein Infuse je jedan od najboljih proteinskih tretmana koje sam ikada probala i vraćam mu se iznova i iznova već godinama. 
Selective proizvodi se mogu kupiti u Planet Hair prodavnicama; Bulevar kralja Aleksandra 56, Zvezdara, Beograd i Glavna 16, Zemun.

Želela bih pomenuti još jedan drogerijski brend iz razloga što je sa njim moja opsesija sa proizvodima za kosu počela. Loreal prskalice za kosu su moja opsesija iz tinejdžerskih dana i mogu vam reći da ću i kupiti ponovo, jer vrhunski raščešljavaju kosu, i  vrlo su praktične kada smo u žurbi.Takođe, Loreal u svom asortimanu ima odlične hidratantne maske kao i serume za kosu koji vrlo dobro obavljaju svoju funkciju. 
Loreal proizvode možete kupiti u većin marketima i svim drogerijama.

Napišite mi u komentaru koji su vaši omiljeni brendovi i zašto?


***Pozivam vas da me zapratite i na instagramu @zdrava_kosa.blog

недеља, 1. мај 2016.

TIGI i Antony Mascolo


Od frizera frizerima!

U današnjem postu upoznajem vas sa brendom TIGI. Meni je cela priča o ovom brendu zanimljiva, i od kada sam malo dublje ušla u istoriju  počela sam ga posmatrati drugačije.  U jednom od prethodnih postova sam dala mali uvod u celu priču.

Anotny Mascolo, kreativni direktor TIGI brenda, i najbitnija osoba u celoj ovoj priči, naučio je ovaj zanat od svog oca, koji je u svoje vreme proglašen za najboljeg italijanskog frizera. Cela Mascolo porodica se bavi ovim zanatom, i već generacijama ostvaruje neverovatne uspehe. Tony i Guy, najstariji sinovi (petorica ih je) su vrlo rano počeli da se interesuju za ovaj posao, te su počeli da uče od svog oca i 1963 godine otvaraju svoj prvi salon Tony&Guy. Nekoliko godina kasnije Antony im se pridružuje.


Antony je već od svoje 14 godine počeo da se interesuje za frizerski zanat i pritom je pokazao ogroman talenat iako nikada nije školovan niti posebno obučavan . On napušta školu i pridružuje se svom ocu i braći i započinje svoju karijeru.

Vrlo mlad i uspešan, počinje da sarađuje sa najpoznatijim svetskim fotografima, dobija mesto na naslovnicama najprestižnijih svetskih magazina i zajedno sa svojom braćom učestvuje u poznatim talk show emisijama.
Došao je na ideju čak i da snima svoje video edukacije, kako bi preneo svoje znanje na druge, a koliko je u tome dobar govori činjenica da danas drži svoje edukacije širom sveta, i vlasnik je najpoznatijih frizerskih akademija.

Tony&Guy, porodična kompanija, 1982god. na tržištu predstavlja svoje proizvode i odlučuje da brend nazove po osnivačima, skraćeno TIGI (Ti & Gi). Prvi TIGI proizvod koji se mogao kupiti u maloprodaji bio je pena za kosu.


Pored talenta za frizure, Antony je pokazao talenat i za fotografiju. Svoj prvi profesionalni aparat dobio je od svoje žene Path (koja je, uzgred radila zajedno sa njim). Ovo ispod je njegova prva fotografija koja je objavljena u Vogue.

Nagrade i priznanja
1987 god. Antony biva nagrađen i postaje prava ikona svog zanata. Dobija nagradu Avant Garde, dok 1988, 1990 i 1995 dobija nagrade za britanskog frizera godine. Do danas on je najmlađi dobitnik ove nagrade i jedini koji je nagrađen čak tri puta. Antony  je do sada je dobio 47  nagrada svih vrsta. Ovo uključuje 11 internacionalnih nagrada za kreativna dostignuća. Do 30-te godine dobio je nagradu za životno delo i prava je ikona u frizerskoj industriji. TIGI  se, zahvaljujući njemu deklariše kao kreativna inteligencija. Nadam se da sada shvatate zašto.

U nastavku vam predstavljam još nekoliko zanimljivih činjenica o TIGI-u

1996 godine izlazi prvi Tigi Bed Head proizvod.

A ovo su prvih 5 Bed head poizvoda koji su kreirani 1996 godine


1997 kompletirana je Bed head linija inspirisana uličnom modom i kulturom.

1998 Izlazi Tigi Catwalk linija koja je inspirisana visokom modom.

2002  godine TIGI se odvaja od matične kompanije Tony&Guy, kada Antony postaje kreativni direktor brenda  i osniva svoj brilijantni tim.
Tri godine nakon toga dešavaju se veliki koraci za ovaj brend. Antony predstavlja novi brend Tigi S Factor, kao najviši rang TIGI-a, Karakteristika S Factora jeste luksuzan rang i high end pakovanja.


Već sam pomenula da je Antony poznati svetski edukator, a 2007 godine je otvorio svoju akademiju u Londonu. Nakon toga otvara veliku akademiju u New York-u i dalje, širom sveta nastavlja sa svojim edukacijama.

Što se tiče brenda Catwalk, koji je inspirisan velikom modom, 2012 godina je vrlo bitna, jer ovaj brend biva "ponovo rođen". . Antony sklapa saradnju sa vrhunskim farmaceutima sa ciljem kreiranja čistih i aktivnih sastojaka za svoje proizvode. Kako ova kompanija tvrdi, Tigi Catwalk predstavlja spoj tehnologije, kreativnosti  i lepote.

Dakle, TIGI porodicu čine sledeći brendovi:

Svaki od ovih brendova ima svoju ulogu i svoju priču. Bilo da želite da budete rok zvezda, kraljica crvenog tepiha, ili jednostavno da budete elegantni i sofisticirani, TIGI ima prave proizvode za vaš stil i način života. TIGI se predstavlja kao lifestyle brend, čineći da njihovi proizvodi pored svoje prvobitne uloge, čine i stil osobe koja te proizvode koristi.

Rekla bih da je Bed Head brend koji je namenjen urbanim, mladim ljudima. On se uklapaju u neki street style, tj. ulični stil. Tigi jako vodi računa da pored neospornog kvaliteta, proizvodi budu dobro dizajnirani, a svaka njihova kampanja bude zanimljiva i krativna. Proizvod ovog brenda o kojem sam pisala je Tigi Urban Antidotes Resurrection maska za jako oštećenu kosu, čiju recenziju možete pročitati ovde.

Tigi Catwalk je brend inspirisan svetom mode, lepote i svetom slavnih. Ovaj brend možete videti iza scene mnogih bitnih svetskih događaja, iza modnih pista, u rukama najpoznatijih svetskih frizera. Zahvaljujući vrhunskom kvalitetu, Tigi Catwalk proizvodi omogućavaju kreiranje najkompleksnijih trendi frizura, i to sa lakoćom i brzinom. 

Tigi S factor, najmlađi TIGI brend, je kreiran sa idejom  da izgled kose učini super sjajnim, lepim i ženstvenim. Tigi svojim S factorom obećava senzacionalne rezultate. Kao što sam vam već pomenula S factor predstavlja visok rang kada je u pitanju kvalitet proizvoda, i najviši stepen kvaliteta kada su u pitanju TIGI proizvodi.

Zaista je lepo, bar za mene, znati ovako ključne stvari o jednom brendu. Mnogo je razloga zbog čega ovakvi, profesionalni brendovi imaju više cene. I ne, ne mislim da su visoke, jer znate da na kosu stavljate nešto što su napravili vrhunski stručnjaci, majstori svog zanata i ljudi čiji brend ima tako uspešnu istoriju. Za tako nešto vredi izdvojiti malo više novca. 

TIGI proizvode kod nas možete pronaći  u online prodavnici www.prodajakozmetike.com koja ima najpovoljnije cene, akcije, kao i kvalitetnu uslugu u smislu brze isporuke i dobre komunikacije.

Bilo da vam je potreban proizvod za stilizovanje kose, bilo da je vas problem ostecena kosa, ili samo želite da svoju negu kose dovedete na viši nivo- Tigi je moja preporuka.