Od frizera frizerima!
U današnjem postu upoznajem vas sa brendom TIGI. Meni je cela priča o ovom brendu zanimljiva, i od kada sam malo dublje ušla u istoriju počela sam ga posmatrati drugačije. U jednom od prethodnih postova sam dala mali uvod u celu priču.
Anotny Mascolo, kreativni direktor TIGI brenda, i najbitnija osoba u celoj ovoj priči, naučio je ovaj zanat od svog oca, koji je u svoje vreme proglašen za najboljeg italijanskog frizera. Cela Mascolo porodica se bavi ovim zanatom, i već generacijama ostvaruje neverovatne uspehe. Tony i Guy, najstariji sinovi (petorica ih je) su vrlo rano počeli da se interesuju za ovaj posao, te su počeli da uče od svog oca i 1963 godine otvaraju svoj prvi salon Tony&Guy. Nekoliko godina kasnije Antony im se pridružuje.
Antony je već od svoje 14 godine počeo da se interesuje za frizerski zanat i pritom je pokazao ogroman talenat iako nikada nije školovan niti posebno obučavan . On napušta školu i pridružuje se svom ocu i braći i započinje svoju karijeru.
Vrlo mlad i uspešan, počinje da sarađuje sa najpoznatijim svetskim fotografima, dobija mesto na naslovnicama najprestižnijih svetskih magazina i zajedno sa svojom braćom učestvuje u poznatim talk show emisijama.
Došao je na ideju čak i da snima svoje video edukacije, kako bi preneo svoje znanje na druge, a koliko je u tome dobar govori činjenica da danas drži svoje edukacije širom sveta, i vlasnik je najpoznatijih frizerskih akademija.
Tony&Guy, porodična kompanija, 1982god. na tržištu predstavlja svoje proizvode i odlučuje da brend nazove po osnivačima, skraćeno TIGI (Ti & Gi). Prvi TIGI proizvod koji se mogao kupiti u maloprodaji bio je pena za kosu.
Pored talenta za frizure, Antony je pokazao talenat i za fotografiju. Svoj prvi profesionalni aparat dobio je od svoje žene Path (koja je, uzgred radila zajedno sa njim). Ovo ispod je njegova prva fotografija koja je objavljena u Vogue.
Nagrade i priznanja
1987 god. Antony biva nagrađen i postaje prava ikona svog zanata. Dobija nagradu Avant Garde, dok 1988, 1990 i 1995 dobija nagrade za britanskog frizera godine. Do danas on je najmlađi dobitnik ove nagrade i jedini koji je nagrađen čak tri puta. Antony je do sada je dobio 47 nagrada svih vrsta. Ovo uključuje 11 internacionalnih nagrada za kreativna dostignuća. Do 30-te godine dobio je nagradu za životno delo i prava je ikona u frizerskoj industriji. TIGI se, zahvaljujući njemu deklariše kao kreativna inteligencija. Nadam se da sada shvatate zašto.
U nastavku vam predstavljam još nekoliko zanimljivih činjenica o TIGI-u
1996 godine izlazi prvi Tigi Bed Head proizvod.
2002 godine TIGI se odvaja od matične kompanije Tony&Guy, kada Antony postaje kreativni direktor brenda i osniva svoj brilijantni tim.
Tri godine nakon toga dešavaju se veliki koraci za ovaj brend. Antony predstavlja novi brend Tigi S Factor, kao najviši rang TIGI-a, Karakteristika S Factora jeste luksuzan rang i high end pakovanja.
Već sam pomenula da je Antony poznati svetski edukator, a 2007 godine je otvorio svoju akademiju u Londonu. Nakon toga otvara veliku akademiju u New York-u i dalje, širom sveta nastavlja sa svojim edukacijama.
Što se tiče brenda Catwalk, koji je inspirisan velikom modom, 2012 godina je vrlo bitna, jer ovaj brend biva "ponovo rođen". . Antony sklapa saradnju sa vrhunskim farmaceutima sa ciljem kreiranja čistih i aktivnih sastojaka za svoje proizvode. Kako ova kompanija tvrdi, Tigi Catwalk predstavlja spoj tehnologije, kreativnosti i lepote.
Dakle, TIGI porodicu čine sledeći brendovi:
Svaki od ovih brendova ima svoju ulogu i svoju priču. Bilo da želite da budete rok zvezda, kraljica crvenog tepiha, ili jednostavno da budete elegantni i sofisticirani, TIGI ima prave proizvode za vaš stil i način života. TIGI se predstavlja kao lifestyle brend, čineći da njihovi proizvodi pored svoje prvobitne uloge, čine i stil osobe koja te proizvode koristi.
Rekla bih da je Bed Head brend koji je namenjen urbanim, mladim ljudima. On se uklapaju u neki street style, tj. ulični stil. Tigi jako vodi računa da pored neospornog kvaliteta, proizvodi budu dobro dizajnirani, a svaka njihova kampanja bude zanimljiva i krativna. Proizvod ovog brenda o kojem sam pisala je Tigi Urban Antidotes Resurrection maska za jako oštećenu kosu, čiju recenziju možete pročitati ovde.
Tigi Catwalk je brend inspirisan svetom mode, lepote i svetom slavnih. Ovaj brend možete videti iza scene mnogih bitnih svetskih događaja, iza modnih pista, u rukama najpoznatijih svetskih frizera. Zahvaljujući vrhunskom kvalitetu, Tigi Catwalk proizvodi omogućavaju kreiranje najkompleksnijih trendi frizura, i to sa lakoćom i brzinom.
Tigi S factor, najmlađi TIGI brend, je kreiran sa idejom da izgled kose učini super sjajnim, lepim i ženstvenim. Tigi svojim S factorom obećava senzacionalne rezultate. Kao što sam vam već pomenula S factor predstavlja visok rang kada je u pitanju kvalitet proizvoda, i najviši stepen kvaliteta kada su u pitanju TIGI proizvodi.
Zaista je lepo, bar za mene, znati ovako ključne stvari o jednom brendu. Mnogo je razloga zbog čega ovakvi, profesionalni brendovi imaju više cene. I ne, ne mislim da su visoke, jer znate da na kosu stavljate nešto što su napravili vrhunski stručnjaci, majstori svog zanata i ljudi čiji brend ima tako uspešnu istoriju. Za tako nešto vredi izdvojiti malo više novca.
TIGI proizvode kod nas možete pronaći u online prodavnici www.prodajakozmetike.com koja ima najpovoljnije cene, akcije, kao i kvalitetnu uslugu u smislu brze isporuke i dobre komunikacije.
Bilo da vam je potreban proizvod za stilizovanje kose, bilo da je vas problem ostecena kosa, ili samo želite da svoju negu kose dovedete na viši nivo- Tigi je moja preporuka.
Bilo da vam je potreban proizvod za stilizovanje kose, bilo da je vas problem ostecena kosa, ili samo želite da svoju negu kose dovedete na viši nivo- Tigi je moja preporuka.
Нема коментара:
Постави коментар