Balea sprej za zaštitu od toplote

Koliko je bitno pranje kose toliko je bitna nega.
Koliko je bitna nega kose toliko je bitna i zaštita.
 Mnoge od nas, koliko god brinule o nezi kose, koliko god se zalagale za sve ono što će učiniti kosu zdravom nekada poželimo ili moramo da "zgrešimo" i koristimo proizvode koji emituju veliku toplotu i samim tim prete velikim oštećenjima.

Moramo biti svesni da samo jedno peglanje / uvijanje figarom može uništiti dlaku koja je godinama negovana. Verujte da može. Zato, ako već želimo da koristimo proizvode koji zaista mogu oštetiti kosu onda je bitno (najbitnije!) da nanesemo sredstvo koje štiti od toplote.


Pre nego što pročitate recenziju ovog proizvoda volela bih da naglasim da smatram da ni jedan proizvod za zaštitu neće sprečiti da se vaša kosa ošteti ako je često izlažete štetnim uticajima fena/prese/figara/bilokakvihstajlera, i ako kosu izlažete jako visokim temperaturama (>200stepeni).

Proizvodi za zaštitu vam mogu pomoći da oštećenja svedete na minimum, a koliko će vam pomoći je sasvim relativna stvar koja zavisi ne samo od kvaliteta tog proizvoda već i od kvaliteta vaše kose i učestalosti korišćenja proizvoda koji stvaraju oštećenja!

Ovaj proizvod koji možete kupiti u svakoj DM drogeriji,  dolazi u simpatičnoj plastičnoj bočici od 150ml, na kojoj prvo primećujem natpis Volume Effect. Odmah bih naglasila da ovaj proizvod apsolutno ne utiče na povećanje volumena, i to mu nije namena. Verujem da taj natpis stoji zbog toga što ovaj sprej pripada toj liniji, iako nema mnogo logike.

Miris je jako prijatan i postojan. Kosa će vam dugo lepo mirisati. Sumnjam da će bilo kome smetati, meni je predivan.

  • Način korišćenja prilikom feniranja: Nanosim ga na dužinu i krajeve, a ni slučajno na teme. Ostavim da kosa sve to lepo upije a zatim feniram kosu.
  • Način korišćenja prilikom uvijanja/peglanja: Kada koristim presu ili figaro proizvod nanesem na isti način koji sam opisala iznad, čekam da se kosa osuši potpuno a zatim uvijem ili ispeglam kosu. Ako to budete radili dok je kosa mokra oštetiće se jako, i tada je jedini spas u šišanju!


Iako na vrhu liste sastojaka stoji alkohol moram priznati da ga ja uopšte ne osećam. Nisam primetila da mi je imalo isušio krajeve. (Ako ga koristite često i peglate/uvijate kosu sigurno da vam hoće ne samo isušiti kosu, već će ona biti sigurno i jako oštećena).

Ovog meseca sam često morala da ravnam kosu, bilo to fenom ili peglom, i svaki put sam koristila ovaj sprej, i mogu zaključiti da mi se kosa nije dodatno oštetila. Smatram da me ni jedan proizvod neće u potpunosti zaštititi ali jako se trudim u poslednje vreme da peglam samo krajeve, koji mi se uvijaju i kako mi kosa nije kovrdžava niti previše uvijena nemam potrebu da više puta prelazim jedan pramen niti da duže izlažem kosu toploti.
Krajevi mi jesu spremni za šišanje, ali oštećenja se nisu povećala.


Ovaj proizvod mi se jako dopada jer mi pruža u nekoj meri  sigurnost, jako lepo miriše, čini kosu glatkom i olakšava oblikovanje, i ima jako pristupačnu cenu. Za razliku od mnogih sprejeva za zaštitu toplote koji se toliko osećaju na alkohol, i koji ukute kosu odmah nakon nanošenja, kod ovog spreja to nije slučaj, i to mi govori da ne sadrži baš ogromnu količinu alkohola, što ga izdvaja u odnosu na ostale slične proizvode.

Šta vi koristite za zašitu od toplote i da li ste probale ovaj sprej?

21 коментар:

  1. mozda bas i ja kupim, jer ne koristim trenutno ni jedno sredstvo za zastitu od toplote, ali u zdanje vrijeme sam prestala da je peglam, da se malo odmori, volim baleine proizvode i vjerujem da je i ovaj dobar =) =D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre svega, drago mi je sto vidim bas tvoj komentar, dugo te nije bilo ovde :) I da pozdravim odluku da vise ne peglas kosu. Imas divnu duzinu i steta bi bilo da se osteti.

      Избриши
  2. Ja do sad nisam koristila ove sprejeve za zastitu od toplote, ali razmisljam da kupim jer sam pocela cesto peglati kosu, trebam pogledati ovaj balein kad si ga tako lijepo nahvalila :) :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja koristim također Balein sprej za zaštiti (drugačija bočica ) i primjetim da mi pomaže da smanjim oštećenja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam za njega, ali meni se on uopste ne dopada. Cini mi se da bas isusuje. Mnogo se oseca prisustvo alkohola.

      Избриши
  4. Kupila sam prije nekoliko dana Balea sprej za zastitu, ali je moj u drugacijoj bocici. Probala sam ga par puta i zasad mi je super. Ovaj nisam ni vidjela da ima, ali iduci put cu njega potraziti

    ОдговориИзбриши
  5. ovaj proizvod sam vidjela u DM-u, ali kako piše da povećava volumen što meni apsolutno ne treba, nisam ga kupila. Hvala ti na objašnjenju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ga inace ne bih primetila, bas zbog te naznake "Volume''. :)

      Избриши
  6. U potrazi sam za 'idealnim' sredstvom ovog tipa. Ako naletim na ovaj kupujem ga sigurno. Iako sam peglu i fen svela na minimum, ipak moram voditi racuna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U svakom Dm-u ces ga sigurno pronaci :) Super je sto si "toplotu" svela na minimum, nekad je to jako tesko izvodljivo.

      Избриши
  7. Gledala sam ga u dm-u ali mi se bas učinilo da je za volumen i nisam primijetila da je za zaštitu od toplote, idući put ću bolje pogledati. Mislim da bi mi dobro došao, nije mi kosa jako oštećene niti ju često peglam ali kupiću ga :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista ne znam cemu taj naziv, posto nema veze sa tim... A proizvod za ovu namenu uvek trebamo imati, kad tad zatreba, cak i ako maksimalno izbegavamo fen/ peglu i sl.

      Избриши
  8. izvini, kako da verujemo da iskreno pises recenzije kad ovde nisi ni naznacila da je PR proizvod dobijen od kompanije?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za pocetak da ti postavim podjednako nepotrebno pitanje- kako da verujem da tvoj komentar nije zlonameran ako pises anonimno? Sledeci put se potpisi.

      Kao drugo, ko prati ovaj blog zna da sam ovaj proizvod pored jos nekoliko dobila od Dm drogerija. Poseban post je posvecen najavi ovih recenzija, gde sam jasno napisala da sam proizvode dobila, kao i veliki broj drugih blogerki. Plus sam nekoliko puta to pomenula na blogu. Da li je pravilo da blogerke to posebno naznacavaju, pa ga ja krsim? Znas li definiciju bloga?

      A kao trece, ovaj blog postoji vise od dve godine i ako za to vreme nisam stekla poverenje citalaca i kredibilitet, onda ne moras ni posecivati ovaj blog, ni ti ni bilo ko ko ne veruje u moje recenzije. :)

      Pozdrav, i ne zaboravi da se potpises :) :) :)

      Избриши
  9. Trenutno koristim Schwarzkopf got2b Guardian angel i pri kraju je. Tako da onda kupujem ovaj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njega nisam probala. Probala sam samo jedan od Schw. ali mi nije odgovarao. Takodje je bio pun alkohola.

      Избриши
  10. Kolika je cena ? I jel je bolji ili bar u rangu sa Uniq1 ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam tacnu cenu a ne mogu da ga poredim sa Uniq one jer su totalno drugaciji proizvodi. Balea je vodenast sprej, Uniq kremast, Uniq ima mnogo razlicitih namena, dok Balea ima samo jednu... Nikako ih ne mogu porediti.

      Избриши
  11. da li kad se peglam prvo stavim sprej pa onda osušim fenom pa se ispeglam ili na suvu kosu stavim sprej pa onda peglanje? :)

    ОдговориИзбриши