Omiljeni proizvodi za negu kose ovog leta + nega lica i tela i make up

Postoji mnogo proizvoda za koje ćete čuti da su mi omiljeni. Znam tačno šta tražim od proizvoda, a proizvodi koje ću navesti, među kojima ima proizvoda koje koristim godinama, su zasluženo na listi omiljenih.


NEGA KOSE

Šampon- Still Biser- Ne koristim ga dugo, ali sam oduševljena. Do skoro nisam bila mnogo opterećena šamponima, tj nisam im poklanjala posebnu pažnju, ali ovaj šampon toliko prija mojoj kosi, a naročito koži glave, te mislim da su od sada moji kriterijumi za odabir šampona mnogo viši. Dobro peni, savršeno čisti i kosa se sija. Više o njemu pročitajte OVDE.




Pakovanje za kosu: (Proteinsko)-Serical Latte- Pošto mi ne treba mnogo jako proteinsko pakovanje (nemam velika oštećenja), odlučila sam se da Davines HBP (jako proteinsko pakovanje za rekonstrukciju dlake), zamenim za Serical Latte. Ima "sladak miris", nešto jači, ali meni ne smeta, savršeno omekša kosu, zagladi krajeve, i ja sam prezadovoljna jer se od februara nisam šišala, a kosa mi uopšte nije mnogo oštećena (ne bih da kažem da je apsolutno bez oštećenja, jer je početkom godine bila tretirana blanšem, a nakon toga je pretrpela i 2 farbanja, pa ne verujem da bi mi iko verovao da je skroz zdrava), ali sam ponosna kako izgleda posle takvog mučenja. Nije suva, naprotiv, veoma je meka, sija se, krajevi su minimalno oštećeni i izgleda jako zdravo, a sigurna sam da je ovo pakovanje tome doprinelo. Više pročitajte OVDE.




Pakovanje za kosu (Hidratantno) Still Maslina- Kao i šampon Still Biser, i ovu masku ne koristim dugo, možda tek mesec dana, ali predivno hidrira. Ni traga od suvih krajeva, samo sjaj, mekoća i lepršavost. Iako je ova maska na bazi masline, dodala sam u nju kašičicu maslinovog ulja, čisto da je obogatim još malo :) . Držim je na kosi 1-2h, kosa je skroz upije, iako stavljam veliku količinu. Nemam velika očekivanja kada su u pitanju hidratantne maske, jer očekujem "samo" hidrataciju, tako da mi mnoge hidratantne maske odgovaraju, ali za sada, ova mi je savršena.  Više o ovom pakovanju pročitajte OVDE.





Za rast i jačanje kose kose: Nedavno sam pisala o tome, pa neću dužiti: Pantenol+ Ricinusovo ulje, savršena kombinacija, koja mi je omiljena već godinana.





Balzam u sreju: Loreal Elseve Color Vive, o njemu sam pisala OVDE, i ovu prskalicu obožavam. Pri kraju mi je i još razmišljam da li da kupim opet nju, ili žutu Elseve prskalicu, za koju sam takođe čula da je odlična, ili obe... Jednostavno, ne mogu da odlučim.






Ampule- Semi di lino, roze. S vremena na vreme volim da stavim ampule na kosu, a ovog leta, najčešće su to bile ove, roze ampule koje se ne ispiraju. Namenjene su davanju sjaja kosi. Više pročitajte OVDE.





Serum za krajeve:-Loreal Elseve Huile Extraordinaire- Ovaj serum imam od pre nekoliko dana, ali ne mogu da ga izostavim... Najbolje efekte daje kada ga stavim na mokru kosu i ne mogu vam opisati koliko kosa bude meka i lepa. Krajevi budu lepo oblikovani, čak iako vam se uvijaju malo meni. Uopšte ne volim kako mi kosa izgleda kada se pri krajevima izvije ali juče kada sam oprala kosu, stavila serum/ulje i pustila da se sama osuši, baš mi se dopalo kako izgleda. Ne razlete se, ne vodi svaka dlaka svoju politiku :) , i radi sve što jedan dobar serum za krajeve treba da radi :)  Više o njemu pročitajte OVDE.




LICE I TELO

Eveline Pure Control Gel i Oriflame Pure Skin Piling za čišćenje lica: Koristim ih naizmenično, i oba su odlična. Ostavljaju kožu čistom, delimično uklanjaju mitisere, i regulišu lučenje sebuma. Oba su namenjena masnoj/mešovitoj koži lica. I do sada, ovo su dva najbolja gela za čišćenje masne kože, koje sam ikada probala.




Vitalia, zelena glina u prahu. :Ovo mi je omiljeni proizvod za negu lica. Posle njega lice je toliko baršunasto, pore sužene, ten ujednačen, nečistoće maksimalno uklonjene, ukoliko postoje upaljene bubuljice, upale su ublažene, koža je blago zategnuta i do sada, nemam nikakvih negativnih iskustava sa ovim proizvodom, a koristim ga pola godine. Takođe, ovaj proizvod ponekad koristim i za kosu, a o tome više pročitajte OVDE.






Krema za lice-Eveline, Fresh & Soft: Pošto imam mešovit tip kože (masna t zona) treba mi nešto za matiranje, ali i hidrataciju. Ova krema mi upravo to i pruža. Sužava pore (ne baš mnogo, to moram priznati), ali dovoljno da koža bude dobro pripremljena za puder. Koristim je isključivo kada stavljam puder. Omogućava da se t zona duže ne sija, što mi je i najpotrebnije kada se šminkam, jer retko koji puder omogućava da lice izgleda mat ceo dan.  Za negu i hidrataciju koristim sledeći proizvod.






Ulje za mešovitu/masnu kožu. Ulje lešnika-Probotanic. Ovo ulje je fantastično. Reguliše lučenje sebuma (ali je za to potrebno da ga duže vreme koristite). Ja ga koristim već dva meseca. Omogućava hidrataciju, ne masti lice, brzo ga koža upija i ne ostavlja mastan trag, niti deluje teško na licu. Uskoro planiram da kupim  i ulje jojobe koje je savršeno za nas sa masnom kožom, a naročito u kombinaciji sa ovim uljem. Može se kupiti u mnogim prodavnicama zdrave hrane i košta oko 900din. Iako nije jeftino, jako dugo traje, tako da-isplati se.







Gel za tuširanje-Ziaja -Kokos- Obožavam kokos i ovaj gel za tuširanje. Mnooooogo lepo miriše, koža se još neko vreme oseća na kokos, mada ne u tolikoj meri koliko bih volela. Ne znam, iskreno, kako neguje, jer posle njega uvek koristim mleko za telo, ali ja ovaj proizvod  obožavam. Jedini proizvod koji obožavam isključivo zbog mirisa.






Mleko za telo-Velnea. Ovo je najobičnije mleko za telo, bez posebnog mirisa. Podseća me na najobičnije Nivea mleko. Jedina razlika između ta dva je što je Velnea dosta povoljnije, što se tiče nege, ne vidim veće razike. Lako se razmazuje, brzo upija i dobro hidrira, tako da je sve moje zahteve ovo mleko ispunilo.








Univerzalna krema-Obožavam ove kreme. Mislim da nisam probala ništa što tako dobro hidrira.. Ovu kremu mažem svuda, sem na lice. Jedini problem je što ne upije baš odmah,već je jednostavno osećam na koži. Ali, je preeeesavršena za suva stopala, suve usne i moje suve noge :) Tako da svima sa jako suvom kožom preporučujem da ovu kremu obavezno probaju.







Nivea Pure and natural action, zaštita 48h. Obožavam ga! Predivno miriše, i miris dugo traje, ni malo ne iritira kožu ispod pazuha, čak i neposredno nakon uklanjanja dlačica. Totalno je blag, sprečava preterano lučenje znoja, i još jednom-pohvala za miris.





ŠMINKA

Kada je u pitanju šminka, ne eksperimentišem mnogo. Imam mali broj omiljenih proizvoda, kada je u pitanju šminka. Teško pronalazim onu koja mi u potpunosti odgovara. A kada je pronađem, ne menjam je godinama.

Puder: Tako je i slučaj sa puderom. Revlon Color Stay za mešovitu/masnu kožu. Izdrži na licu gotovo ceo dan, dok se t-zona tek-tek zasija. Prezadovoljna sam kako izgleda na koži. Potpuno prirodno, lepo prekriva, matira, i meni lično ne izaziva nikakven loše reakcije, poput crvenila, bubuljica. Retko kad leti koristim puder, ali meni je sasvim korektan za leto (npr. za večernje prilike kada nije baš mnogo vruće)




Essence Set za obrve- Fantastična stvar. Do skoro sam koristila olovku, i nisam mogla da nađem u Lilly-u onu koji inače koristim, pa mi je jedna promoterka predložila da probam ovaj set i ja sam oduševljena... Četkica je super, a ne skida se sa obrva ni kada je napolju +40.





Rumenilo- Essence Silky Touch: Trenutno nije kod mene, pa nisam mogla da se slikam ali ja sam jako zadovoljna Essence rumenilom (20 babydoll), lepo izgleda na koži, postojano je baš koliko mi je to potrebno, sporo se troši, i koristim ga baš dugo. Slika je skinuta sa interneta.






Korektor Sephora, paleta sa 4 korektora. 1.nude, 2. leaf, 3. lilac i 4.sandy. I ovu paleticu imam dugo,a nisam ni polovinu potrošila, savršeno prekriva, ima odličnu četkicu koju sam ja, naravno, izgubila i jako mi je krivo :( Sve preporuke za ovaj korektor.






Maskara-Maybelline One by one, Satin black. Meni ova maskara savršeno odgovara. Postojana je, trepavice su mi i ovako guste, tako da sa malo maskare mogu savršeno da izgledaju, boja je intenzivna, ne kruni se, ne lepi trepavice.. Čula sam i dosta negatvnih utisaka o njoj, ali meni baš odgovara.






Max Factor, olovka za oči u nijansi 090 natural glaze, koristim je kako bih "otvorila" pogled, ukoliko koristim tamne senke (mada je to retkost). Volim taj efekat, jer izgledam svežije i odmornije.





Ruž-Manhattan, limited edition Oktobar fest, 64N- Na prvi pogled boja mi se nije dopala, ali na usnama deluje jako lepo i prilično je postojan. Ne koristim a često ali jako sam zavolela ovu nijansu.











I to je to :)

Da li ste vi probali neki od ovih proizvoda i kakvi su utisci?

17 коментара:

  1. E ovako prvo, still sampon sam jedan probala ranije i isto mi se mnogo svideo. Planiram i pakovanje neko da probam. I ovo Elseve ulje, deluje mi super. Ziaja kokos kremu za ruke imam i obozavam kokos tako da sigurno kupujem i tu kupku. Nego gde si kupila Revlon puder i Manhattan ruz?!

    ОдговориИзбриши
  2. Ruž sam dobila na poklon. Nema ga u Srbiji :( Revlon puder sam ovaj put kupila u parfimeriji Mauricius u prolazu na Terazijama. Ima ga još na Nbg-u, u Enjubu, u parfimeriji Ćićana, kao i u parfimeriji blizu Mc-a na terazijama, bukvalno pored stepenica za podzemni prolaz, preko puta palate Albanije. Čini mi se da se zove Tref. Više ga neću kupovati u Mauriciusu, jer to nije taj Color Stay, koji sam i prvi put koristila. Na ovom piše da je postojan 24h, a na onom starom (koji mi je bolji) piše 16h za postojanost. Takođe, ambalaža se razlikuje, na ovom novom su slova bele boje, a na starom crne. Čini mi se da je onaj prethodni bio za nijansu gušći. Nije ni ovaj loš, ali sam vrlo skeptična, jer, pre svega nisam dobila račun, niti postoji polica sa Revlon proizvodima. Drže ih u fioci, što znači da ih prodaju na crno. Zbog toga na tom mestu više neću kupovati.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš ću sada da bacim pogled na tekst o Elseve serumu. Na Beauty Planeti mi ga je promoterka nanela na kosu i ceo dan nisam mogla da prestanem da dodirujem kosu jer je bila divna i glatka od tog proizvoda.

    ОдговориИзбриши
  4. Masku za kosu Latt obožavam, odlična je!
    Maskara One by One mi je omiljena :)
    Baš me sad zanima glina za lice, idem da čitam :)

    ОдговориИзбриши
  5. Karmin deluje tako lepo.

    Kupila sam latte i bas mi se svidja.
    Maskaru-imam istu samo nije satin black vec obicna.

    Probacu nesto od toga. Dodacu par stvarcica u wish list-u :)

    ОдговориИзбриши
  6. Od svega imam samo L'oreal ulje, ali nisam nesto odusevljena s' njim. Zanima me kako znas koje pakovanje je proteinsko, a koje za hidrataciju? O:)
    Inace odlican clanak! Usreci me svaki put kad vidim novi post, jer dosta korisnog se ima nauciti kod tebe! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što ti ne odgovara, verovatno nemamo isti tip kose ili ista očekivanja :)

      Po sastojcima znaš koje je proteinsko a koje hidratantno. Možda ti pomogne ovaj post http://zdravakosa.blogspot.com/2013/05/hidratacija-ili-proteini.html

      Избриши
  7. Odličan post! :) Imam isto rumenilo i jako sam zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
  8. Koristila sam crvenu Loreal prskalicu. Najbolja dragstor prskalica. Nivea pure&natural stik mi se nije dobro pokazao. Ocigledno je za osobe koje se manje znoje. Velika prednost mu je sto nema aluminijuma. Maskara one by one mi je bila sasvim ok. Mozda je ponovo kupim. Mleko za telo i Valnea Q10 . Sasvim dobro mleko. Po efektu slicno Nivei Q10.
    Zelja mi je da probam Serical masku latte ili placentu. Jos sam neodkucna,ne znam koju da uzmem..
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Farbana u tamno smedje,kosa normalne gustine (nekad bila bas gusta :( ),dlaka normalne debljine,brze se masti pri korenu a krajevi suvi
      Sta mislis?
      :)

      Избриши
  9. Od Stll-ovih preparata probala sam pakovanja Malinu i Med i čokoladu. Kako meni kao i tebi odgovaraju proteinska pakovanja. Med i čoko mi je prosto savršeno. Jedan tako savršen, a jeftin proizvod.

    ОдговориИзбриши
  10. I ja moram da probam taj serum. Ruz deluje bas lepo

    ОдговориИзбриши
  11. Super post...
    Vec neko vreme hocu da nabavim taj Revlon puder i nikako da dodje na red :D

    ОдговориИзбриши
  12. Pratim tvoje postove i puno toga sam naucila. Samo tako nastavi.
    Imam problem da pronadjem Revlon puder. Gde vi kupujete taj puder? Ja sam iz Nisa i tamo sam ga nalazila u jednoj jedinoj parfimeriji, koja vise ne drzi te proizvode.

    Hvala!

    ОдговориИзбриши
  13. Parfimerija Cicana- Novi Beograd.
    ili terazijski prolaz, ne znam ime parfimerije (mislim da je Mauricius) . Samo za ta dva prodajna mesta znam

    ОдговориИзбриши