субота, 10. август 2013.

5 lakih načina da kosa dobije sjaj

Oduvek mi je sinonim za zdravu kosu bio sjajna kosa. Danas, uz pomoć raznih preparata iako vam kosa nije zdrava, oštećenja možete sakriti (ali sam uvek za to da je bolje rešiti ih se), i možete obezbediti kosi vrhunski sjaj.

Ja ću vam u ovom postu predstaviti nekoliko načina da učinite kosu sjajnijom, ali isto tako i zdravom spolja i iznutra.


  1. JAJA i MASLINOVO ULJE. Potrebno vam je 2-4 žumanca (u zavisnosti od dužine kose) i malo maslinovog ulja (1-2kašike) Razdvojte žumanca od belanca (Belance možete posle iskoristiti za omlet), pomešajte ih sa maslinovim uljem, nanesite na kosu i ostavite da odstoji. Možete držati smesu na kosi od 10minuta pa naviše, a moj savet je da držite što duže možete, jer je ovo odlična maska za kosu, koja dubinski hrani dlaku, a samim tim i daje joj predivan sjaj.
  2. JOGURT- Očešljajte dobro kosu, a zatim na celu dužinu stavite najobičniji jogurt. Ukoliko vam to ne bi smetalo, stavite na glavu običnu kesu. Držite smesu oko pola sata, ili dok se jogurt na kosi potpuno ne osuši, a zatim isperite
  3. Mix od ulja jojobe, meda i regeneratora koji inače koristite. Pomešajte jednu kašiku meda i jojobe sa malo regeneratora (po mogućstvu bez silikona jer ova maska može doći u dodir sa temenom). Nanesite duž cele kose. Ostavite da odstoji oko pola sata a zatim detaljno isperite. Budite oprezni sa medom ukoliko imate tamnu kosu, jer med je može posvetleti.
  4. JABUKOVO SIRĆE- Potrebne su vam dve šolje jabukovog sirćeta i jedna šolja vode. Pre svega ćete oprati kosu šamponom, kako to i inače radite. A kada isperete sav šampon polivajte kosu sa mešavinom jabukovog sirćeta i vode. Neka odstoji na kosi 15-20min, a zatim isperite. Ne samo da ćete pružiti kosi sjaj već je jabukovo sirće odlično i za detaljno čišćenje kose i ubijanje bakterija. 
  5. Ukoliko u kuči imate neka od ovih ulja: kokosovo, ricinusovo, ulje jojobe, kokosa, ruzmarina, čičkovo, bademovo, orahovo, pomešajte ih, malo zagrejte, nanesite na celu kosu, držite par sati (ili ako ste u mogućnosti celu noć), isperite, i videćete da ste učinili pravu stvar za vašu kosu, jer ova ulja imaju vrlo jako i učinkovito dejstvo na dlaku, a pored ishrane i regeneracije dobićete i fantastičan sjaj.

16 коментара:

  1. Super i jako koristan post :)

    I sama cesto nanosim ulje na kosu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super saveti :) Ponekad nanesem maslinovo ulje i stvarno je delotvorno.

    ОдговориИзбриши
  3. Mene nekad toliko mrzi da držim sve to na kosi, ali da je delotvorno-jeste, itekako

    ОдговориИзбриши
  4. Ja upravo spremam jednu mućkalicu za kosu koju ću držati celu noć :) Kada ne žurim sutra dan nigde, nije mi nikakav problem da eksperimentišem :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja nanosim cisto kokosovo ulje, drzim jedno 2-3 sata, nekada i duze i kosa bude premekana posle. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kokosovo ulje je najbolje za kosu od svih, kada je u pitanju regeneracija, jer je to jedino ulje koje može da prodire u srž dlake...

      ALi i sva ostala ulja su dobra, naročito za sjaj i hidrataciju.

      Избриши
    2. E vala moram da probam kokosovo! :) meni maslinovo nista spec.ne pomaze :( svima da ali meni ko za inat -nista....

      Избриши
  6. Vrlo koristan post, kao i obično.
    Obozavam tvoj blog!
    Sirće je super za sjaj, to mi je i baka stalno pričala

    ОдговориИзбриши
  7. Sve sam probala i sve je super i za sjaj i za negu.
    Da li si probala Serical Keratin, i reci mi kakav je? Dvoumim se izmedju njega i Latte.Hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični savjeti !!!

    Probala sam samo jaja i maslinovo ulje ali svakako ću isprobati i ostale savjete :)

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajni saveti! Ja vrlo cesto koristim maske od prirodnih sastojaka, najcesce stavljam maslinovo ulje na kosu!

    Pratim :*

    ОдговориИзбриши
  10. Super saveti! Neke sam već probala, a sada ću i ostale :)

    ОдговориИзбриши
  11. Jogurt moram da probam, deluje mi da je super za hidrataciju :) Super ideje!

    ОдговориИзбриши
  12. Ja imam cickovo i orahovo koje sam kupila u dm-u za neke male pare,cula sam da to ne daju pravi efekat,jer nisu prava ulja,vec hemija? Imam i ricinusovo iz apoteke.

    ОдговориИзбриши
  13. jel se ovo sve nanosi na mokru kosu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja samo jabukovo stavljam na mokru kosu, nakon sampona, sve ostalo na suvu pre pranja.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...