TOP 5 -Šamponi za kosu

Ovaj post biće o šamponima za kosu koji se mogu naći u gotovo svakom marketu i drogerijama (svi sem jednog ako ste iz Srbije) , i verujem da ćete svaki od ovih proizvoda vrlo lako naći u prodaji. 
Pre svega, moram reći da preferiram najobičnije šampone za kosu i da za njih ne izdvajam mnogo novca, koliko, pak, izdvajam za pakovanja i tretmane.


Afrodita Panenol i kopriva-Spominjala sam ga mnogo puta i dosadna sam i sama sebi, ali je najbolji šampon! Ni jedan mi ne očisti teme kao on... Savršen.




Velnea Matični mleč-I njega obožavam. Savršeno parira Afroditi. Jeftin, a kvalitetan.


Garnier Ultra Doux- Bukvalno cela linija mi se dopada. Izdvojicu onaj sa 5 trava, on mi je najbolji.


Cien Provitamin-Ovaj šampon sam nedavno dobila, i nisam očekivala mnogo od njega. ALI ovaj šampon je odličan. Nema ga kod nas, koliko sam upućena, ali se prodaje u Hrvatskoj. Proizvodi se u Austriji. Ima baš nisku cenu, u rangu sa Baleom, bez silikona je, prijatno miriše, i lepo čisti.. Za početak sam baš zadovoljna.
Pantene Pro-V Aqua Light Šampon- Ono što sam primetila, kada je u pitanju ovaj šampon jeste da mi se posle njega kosa baš sporo mastila... U mom slučaju to znači da je teme dobro očišćeno. Takođe, primetila sam veći volumen, i kosa je nekako delovala življe, bujnije, samim tim i zdravije. Nisam se dugo zadržala na njemu jer volim da eksperimentišem, ali svakako bih ga opet kupila.

34 коментара:

  1. Trenutno uglavnom imam Ultra Doux sampon, porbala sam i ovaj Pantene i oba su mi dobra. Mada nisam kod njega primetila sporije mascenje kose.

    ОдговориИзбриши
  2. Pa sve zavisi.. Nemamo svi isti tip kože glave.. Mada, još mnogo faktora je u opticaju :)

    Koji ultra doux koristiš sada?

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je Afroditin sa koprivom i biotinom (mislim da je biotinu pitanju)odličan, spriječava ispadanje kose i čak mi ona mlada kosa počela rasti, kaže li se mlada kosa ili nova kosa :) hehhe Panten su odlični, uvijek bili, a ovaj Garnier probala sam sa brusnicom i još nečim i ok je.
    Sa ostalim nemam iskustva :)

    ОдговориИзбриши
  4. Mozda mislis na Afroditin Kopriva i pantenol, on je protiv opadanja :) A inace, ja govorim nova kosa, mada može i mlada, što da ne :) hehehe... Ja inače nešto ne volim Pantene, ali ovaj mi je, za divno čudo odgovarao.

    ОдговориИзбриши
  5. Kad sam pocela da pratim tvoj blog i videla da preporucujes Afroditin sampon, uzela sam ga da probam, moram da priznam da nisam ocekivala mnogo, ali odusevljena sam, stvarno je odlican, a jos uz to i super povoljan!:-) Sada me zanima, koji sampon i masku bi preporucila da se koristi na letovanju, jer naravno tada peremo kosu svakog dana, pa mislim da mozda treba neki blazi, ili se varam? :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Na letovanje obavezno treba poneti hidratantnu masku za kosu (http://zdravakosa.blogspot.com/search/label/hiratacija%20i%20kosa) , eventualno jednom mozes staviti neku jacu proteinsku, mada to mozes da ostavis kada se vratis sa mora..

    Sto se tice sampona, mozes kupiti za svakodnevno pranje kose (naznaceno je na pakovanju), njih nisam koristila, pa ne znam sta da ti kazem, mada ja bih nosila Velnea-Maticni mlec, jer mi je on bas blag, tako da je pogodan za svakodnevnu upotrebu. Ne znam da li bi ti on odgovarao.. U sustini, bitno ti je da ne pretrpavas teme silikonima, vec da uzmes neki bez silikona, parabena, koji imaju iskljucivo ulogu da speru svu necistocu (morsku so, hlor i sl.) a posto se na letovanju kosa dodatno isusi, onda obavezno na krajeve stavljaj masku, leave in, ulja..

    ОдговориИзбриши
  7. Koristim Cien i sampon i balzam vecc duze godina :) odlicni su, odusevljena .. ali nazalost nigdje ih kod nas nema, sreca imam dobre rodbine pa mi uvijek obnavljaju zalihe :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман23. јул 2013. 17:27

    Da pohvalim i ja Velneu maticni mlec! :) Odlican a ja imam suvu kosu a madnije teme :( ali ovaj sampon mi pija! Koristila sam i Afroditu malo mi je jak (nekako mi isusi kosu :() i koristim i Allin :) al od njega mi se masti kosa jer je bad bas zaista blag pa moram svakog drugog dana da je prem a inace to radim na 3 dana, nije mu neka zamerka, ince je dobar i pospesuje rast kosice :) na more sam nosila Velneu i sjajno se pokazala! Mackala sam pakovanje na plazi, ispirala morsku vodu, posle plaze sampon i opet pakovanje, leave in, ulje na krajeve (alverde) i tako, nije losa kosa, nisam je sisala vise od 2m i sad cu da je skratim nekih 1,5 cm sto je sjajno :) koristila sam i ultra doux onaj sa lavandim, dobar je :) za moje suve krajeve najbolji je maticni mlec :))) pozdrav svima! Julijana

    ОдговориИзбриши
  9. Koristila sam prva dva i odlični su! Čula sam more pohvala za ovaj Garnier, ali meni njihovi šamponi generalno ne odgovaraju. Probaću ovaj poslednji...

    ОдговориИзбриши
  10. Zdravo...Možel mi neko reći koje koristio ovaj Garnierov šampon 5 trava,za koji tip kose je on?

    ОдговориИзбриши
  11. Koristila sam sampon Pantene Aqua Light i bas sam zadovoljna. Lepo ocisti koren, a sto je najvaznije, krajevi mi nisu suvi i bezivotni. Meni se ne masti kosa, vise imam problem sa suvom kosom, tj krajevima. Planirala sam da uzmem Afroditin sampon sa koprivom koji ste preporucili, pa me zanima da li mislite da ce mi isusiti kosu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije isušio ni malo. Ali ja obavezno posle šampona stavljam pakovanje. Možeš da ga probaš, ali moj savet ti je da ga koristiš jednom u nedelju- dve, ako ti je već mnogo suva kosa.

      Избриши
  12. Ja koristim vec duze vreme Alin sampone i takodje ih svima preporucujem...odlicni su

    ОдговориИзбриши
  13. Nisu oni videli koprive i trava. Sve je to cista hemija sa dobrom reklamom. Imate na googlu recepte za izradu prirodnih sampona.

    ОдговориИзбриши
  14. Koristim prirodan sampon Nega prirode (Suncokret iz Hajdukova), cudi me da ga niste probali. Kosu treba obavezno isprati vodom sa dodatkom sirceta. Pre pranja nanesem kokosovo i maslinovo ulje na kosu. Kokosovo prodire u vlas (bar tako kazu) a maslinovo daje sjaj kosi. Probala sam sapune za kosu, to je totalna katastrofa. Nikom ih ne bih preporucila. Imam gustu i prirodno talasastu kosu, isusenu od sunca i bojenja kanom. Kupila sam putem interneta, na dva mesta, shea puter i gle cuda, on upakovan u kutijicu od aluminijuma. Pitam se da li su ti koji ih prodaju, a kunu se u prirodno i organsko, neznalice ili su bezobzirni i bezobrazni.SAVET - kupujte ulja u prodavnicama zdrave hrane, u staklenoj ambalazi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima toliko šampona na našem tržištu i prosto je nemoguće probati sve za koje dobijem preporuku.Kosu treba ispirati sa dodatkom sirćeta, ali ne nakon svakog pranja. Naročito ako se kosa pere često.

      Što se tiče sapuna za kosu, nisu svi isti. Ovaj lush sapun se u mom slučaju fenomenalno pokazao i znam mnoge koji ga obožavaju. Ali ja imam drugačiji tip kose od vašeg. A kada je u pitanju kupovina putem interneta, svi kupujemo na svoju odgovornost, a znam baš za jednu ženu koja preko facebook-a prodaje "prirodne" proizvode, koju su jako lošeg, ili nikakvog kvaliteta, ako mogu tako da kažem. Ali, ponoviću, kupujemo na sopstvenu odgovornost.

      Prokomentarisaću i proizvode iz zdrave hrane- Ne mora značiti da su vrhunskog kvaliteta ako se tu prodaju. To nije nikakvo merilo.

      Избриши
    2. Ne znam sta bi danas bila garancija kvaliteta kod nas. Meni je nekakva preporuka proizvod koji ima oznaku da je organski i ima certifikat. Ako je iz uvoza, treba da je recertifikovan. Moje iskustvo je da su ulja iz prodavnica zdrave hrane kvalitetnija i jeftinija. Moram da napomenem da kupujem u prodavnici proizvodjaca ulja.
      Uzgred, da li, mozda, znate koje je ulje najbolje dodati u kanu prilikom bojenja kose? Hvala!

      Избриши
  15. Sta bi mi preporucila za masnu kosu?
    Problemi su poceli prije mozda pola godine,i od tad mi se kosa nenormalno masti,ne znam koji joj je djavo.
    inace u pitanju je muskaarc,pa ako imas neki koristan savjet,bio bih ti zahvalan :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://zdravakosa.blogspot.com/2013/10/masna-kosa.html

      Ovde sam pisala o masnoj kosi

      Избриши
  16. Ja sam imala bas problema sa masnom kosom i onda sam pronašla Gerovital koji mi je pomogao, da li ih je koristila neka od vas i da li je neko čuo za njih? Meni su jedno vreme donosili iz rumunije, ali sada sam našla uvoznika pa ima ih i u srbiji.

    Bas me interesuje da li je neko imao iskustva sa njima?

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sam probala sve i svasta i na kraju otkrila jos jedan sampon od koprive koji me odusevio, kosta 135 dinara litar: http://elakolije.univerexport.rs/slike_pro/pro_v_0069045.jpg Ja ga kupujem u najblizem marketu i uz Serical Cheratina pakovanje sam prezadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  18. Imam dugu kovrdzavu kosu , koja je farbana i veoma suva i sklona pucanju na krajevima. Da li mozete da mi preporucite sampon i regenerator za ovakvu kosu. Trenutno mi je problem koji da izaberem , posto ne mogu u trgovinama da pronadjem neki koji je bas za kovrdzavu kosu...Unapred zahvalna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da preporucim sampon za kovrdzavu i suvu kosu, jer je moja kosa totalno drugacija, ali ovde mozes videti recenzije pakovanja za kosu o kojima sam pisala - http://zdravakosa.blogspot.com/search/label/pakovanja%20za%20kosuhttp://zdravakosa.blogspot.com/search/label/pakovanja%20za%20kosu

      Po mojoj proceni potrebno ti je pre svega dobro hidratantno pakovanje tipa: Still malina/maslina, neko od Serical pakovanja, Bugarska ruža i sl. Pogledaj link koji sam ti ostavila pa sama proceni šta bi ti odgovaralo.

      Избриши
  19. Анониман18. јул 2014. 12:53

    Da li ima Cien Provitamin sampon silikone, parabene i ostale stetne sastojke? Da li je blag?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste blag. Koliko se secam nema ni silikone ni parabene.

      Избриши
  20. E ja ne koristim ni jedan od ovih :), samo prirodne.

    ОдговориИзбриши
  21. jel se moze kombinovati afrodita i pantene pro v jer ja i ne volim bas da mi kosa mirise na koprive xd

    ОдговориИзбриши
  22. I ja koristim samo prirodne. Na netu sam slucajno pronasla izuzetan proizvod na prirodnoj bazi od proizvodjaca Faith in Nature do sada sam prezadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  23. Da li valja elseve l'oreal Paris za tinejdzere?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман28. јун 2016. 20:59

      ja koristim neki rozi valjda za sjajnu kosu i nisam nesto odusevljena

      Избриши
    2. Анониман28. јун 2016. 20:59

      a tinejdzerka sam

      Избриши
  24. Анониман15. јул 2015. 09:34

    Da li možete da mi preporučite šampon za suvu kosu, imam pomalo i perut nalik seboreji?

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман28. јун 2016. 20:57

    Izvinite,da li mi mozete preporuciti koji bih sampon i balzam mogla koristiti posto imam gustu kosu i suve krajeve?

    ОдговориИзбриши