DIY maska za MASNU kožu glave

Ukoliko vam se kosa prebrzo masti, perete je svaki-svaki drugi dan, vreme je da preduzmete nešto povodom toga, jer problem masne kože glave dovodi do češćeg pranja, a češće pranje dovodi do suve i oštećene dlake. Probajte ovu prirodnu masku za kosu, kojom ćete lučenje sebuma dovesti u ravnotežu.

Pomešajte 1/4 šolje jabukovog sirćeta sa rendanom korom od celog limuna, utrljajte u teme, i ostavite 15 minuta da deluje, a zatim isperite. Nakon ove maske na krajeve stavite regenerator koji i inače koristite.

Jabukovo sirće uklanja prljavštinu i ostatke od stajling proizvoda, jača kosu i ostavlja je sjajnom, mekom i revitalizovanom. Takođe će uravnotežiti nivo pH vrednosti kože glave, "ubiti" bakterije, a može biti i dobar lek za perut.

Zahvaljući "kiselosti", ova maska će upiti sav višak masnoće iz kože glave.

Kosa će dobiti zdrav izgled, sjaj, regulisaće se lučenje sebuma, i samim tim će se rešiti problem sa mašćenjem kose.




10 коментара:

  1. a joj ja nemam taj problem, u mene je previse suha, a kosa mi je ostra, , ali odican post, nekad stavljam jaje, ili maslinovo ulje, ali ne svidja mi se bas kakva bude poslje, vise volim neku masku i to =D
    odlican post =D

    ОдговориИзбриши
  2. Upravo sam završila i post o svoj koži glave i suvoj kosi. :)

    Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ako vec imas masnu kozu kao i ja, onda definivno :)

    Ona sa bananom-da, ali u nasem slucaju samo na krajeve.

    ОдговориИзбриши
  4. Ha! Taman da probam obe muve jedim udarcem da resim (masna kosa i perut) :D

    ОдговориИзбриши
  5. Jel se prvo stavi ova maska, a zatim samponira kosa i tek onda maska?

    ОдговориИзбриши
  6. koliko cesto smije na se stavlja ova maska, moze li svako pranje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj svako pranje. Ne znam koliko cesto peres kosu, niti kakvog kvaliteta je tvoja dlaka, ali nemoj cesce od jednom u tri nedelje.

      Избриши