Nega kose leti (Verzija 1.)

Konačno dolazi lepše vreme, visoke temperature i vrelo sunce. Ali šta ćemo sa kosom?

Vlas je sastavljena od neživog tkiva, a zračenje sunca ugrožava protein koji gradi dlaku (keratin) i melanin koji joj daje boju i štiti je od zračenja. Zato leti kosa postaje krta, lomljiva, svetlija, gubi sjaj i teško se raščešljava .


Kosa leti najviše strada, od hlora, sunca, solarijuma, slane vode. Ali to možete sprečiti.



OBRATITE PAŽNJU NA SLEDEĆE:



-Leti je kosi još više potrebna hidratacija. Opremite se hidratantnim pakovanjima i neće biti brige. 
-Kupite zaštitu od UV zraćenja i hlora (Revlon Uniq one poseduje ovu zaštitu, ali takođe možete kupiti neki proizvod iz linije za sunčanje, npr BALEA,Top ten i sl.)
-Češće perite kosu, ali blagim šamponom.  Obavezno je operite nakon kupanja u moru / u bazenu, kako biste je detaljno očistili. Ako budete koristili agresivne šampone još više ćete je isušiti.
-Nosite šešir/maramu
-Ne farbajte se pre mora. Ukoliko možete odložite farbanje, kao i šišanje

-Sušite kosu prirodnim putem kad god za to imate priliku

-Ukoliko vam kosa pozeleni od hlora, stavite kečap na kosu, držite 15-ak minuta i isperite. Pre nekoliko godina desilo se to da su moji pramenovi pozeleneli.. Totalno sam zaboravila da blajhana kosa u kontaktu sa hlorom postaje zelena. Na sreću, ovaj problem sam lako rešila. Kečap potpuno neutrališe zelenu boju.

-Koristite sredstva za negu sa silikonima koji oblažu dlaku i štite je od spoljnih uticaja. Neka budu obogaćeni i nekim hranljivim sastojcima, kakobiste obezbedili uz to i negu.



Želim vam da lepo provete ovo leto i naravno da se sa odmora vratite sa lepom i ne (toliko) isušenom kosom :)


6 коментара:

  1. Анониман18. јун 2013. 13:41

    Oooh ja sam evo taman oporavila kosu posle godinu dana, negujem je, duga je, farbana (iako raste moja boja vec je dosta izrasla ali veci deo je farban :/) i bojim se sta ce joj se desiti na moru :( imam odlicna pakovanja, planiram da ih mackam i dok sam na plazi, kad se suncam da stavljam sesir, kad idem u solarijum ja je uvijem u turban :) u neku maramu...sta od preparata preporucujes? :) npr.ti sprejevi poput Revlona? Kakav je taj Balea? Ima zastitu od sunca? I hidrirajuca pakocanja...?imam Placentu i mozda da kupim jos neko, cula sam da je Garnier 3 ulja odlicno! Ali sam prestala da kupujem drugstore pakovanja, jer necu da mi samo zamaskiraju problem...Ima jedno Diksonovo, Herblan, mislim da se tako zove, koje nema silikone i stavlja se i na teme al mi je sad skupo, uglavnom dajem vise para na dobra proteinska :) a Head&shoulders sto reklamiraju ono novo, za hidrataciju? :) mozda je dobro! :) koristio neko?

    ОдговориИзбриши
  2. Baleini proizvodi za leto, verovatno imaju zastitni faktor u sebi. Nisam probala, ali pricala sam sa devojkama koje koriste tu liniju.

    Ja stavljam na krajeve ili serum, ili leave in balzam.. Obavezno, cim zavrsim sa kupanjem/suncanjem, operem detaljno kosu, kod kuce stavim masku (trenutno koristim latte, hbp, placentu, stavim bilo koje).

    Pre neki dan sam isla na bazen i stavila sam Alverde butter za kosu.. On hidrira i daje kosi vlaznost. Provela sam 4-5 sati na bazenu i kada sam oprala kosu bila je preeeemekana :)

    Od sprejeva jos koristim i Loreal crvenu prskalicu, o kojoj sam pisala par postova unazad.

    Sto se tice hidratantnih pakovanja, ja ne dajem mnogo para za njih-Placenta, Malina ili Alverde, i ja sam zadovoljna. Taj sa tri ulja sam probala davno i bio je super. I balzam sam koristila iz te kolekcije. Dikson Herblan je fenomenalan, za leto.

    I head&shoulders-mislim da ti je on za hidrataciju temena, a ne krajeva kose. Nisam ga probala i ne planiram.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja koristim L'oreal Elseve total repair 5 zaista dobar mi je shampon kosa mi e meka ima sjaj i volumen isto tako koristim i masku za kosu od schwarzkopf gliss oil nutritive na nju pishe da ima 7 masla(macadamia agran shea ovoshni masla..) koi i pomazu na kosu da se obnove zaista mi pomaze na kosu ovih letni dana.Na suncu ne izlazim jako cesto i kosa ne susim sa fenom tuku onako prirodni jer kad susim sa fenom ono nekako se presusi kosu :S

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22. јун 2013. 15:18

    Mogu ja tebe nesto da putam u vezi sampona, posto se razumijes u preoparate za negu kose:) Pisem ovde, da bi videla, naravno i ostale devojke ako znaju:)

    Svi govore o strtnosti skupljih sampona sa silikonima, i preporucuji ove malo jeftinije...
    Moze tvoje misljenje o Kosili i Becolino decjim samponima?
    Ne znam.meni se sve cini kao da su oni najbolji, jer su ipak za decu i to.... Ako moze savet:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман22. јун 2013. 18:36

      Eee ovako :) Ja vise ne koristim te silikonske sampone, jer em samo maskiraju stvarno stanje kose em kosa ne moze normalno da raste...mozda sam malo preterala, ali zaista ih ne volim! Koristim Balea sampin sa m.mlecom koji hidrira suvu kosu ali nema silikone i koristim Allin sampon.A pakovanja posle stavljam i jaca i bogatija ali sampini su mi sto jednostavniji...izbegavam litarske jer se bojim da bi mi isusili kosu koja je iovako suva prilicno, mislila sam da probam Keune ultra mild za svakodnevno pranje kose jer cu je na moru stalno prati a i mimo toga je toliko vruce da bih je stalno prala :) ako neka od devojaka ima neki sampon za svakodnevno pranje da preporuci, izvolite :)

      Избриши
  5. Анониман22. јун 2013. 19:50

    Pa ja sve nesto mislim da su ovi decji najbolji, pa me zanima misljenje drugiih :-D

    ОдговориИзбриши